اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 نفر از مأموران انتظامی خراسان‌شمالی به شهادت رسیدند

خبرگزاری فارس: سه نفر از مأموران انتظامی خراسان‌شمالی در چند روز اخیر حین انجام ماموریت‌های پلیسی و انتظامی به شهادت رسیدند.

3 نفر از مأموران انتظامی خراسان‌شمالی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پیکر یکی از این شهدا امروز در شیروان تشییع و پیکر دو مأمور انتظامی خراسان‌شمالی به زادگاهشان، استان خراسان‌رضوی به منظور تشییع انتقال یافت.

دو نفر از این مأموران انتظامی خراسان‌شمالی در شیروان و یک نفر دیگر از مأموران انتظامی که اصالتا مربوط به این استان بوده و در استان سیستان‌وبلوچستان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی، نیروی انتظامی این استان تاکنون 167 شهید را برای تأمین امنیت تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

صفوة‌الله‌امام‌وردی محمدی اظهار کرد: این شهدا مربوط به حوزه‌های مختلف پلیس اعم از مواد مخدر، انتظامی، آگاهی و ... بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه پلیس پیشگیری از جرایم و همچنین ترمیمی نه تنبیهی است، افزود: پلیس همواره برای پیشگیری از جرم و ریشه‌کن کردن آن قدم‌های اساسی برداشته و رویکرد آن نگاه علمی کاربردی به پلیس بوده است.

محمدی گفت: علاقه‌مند هستیم تا سلطه پلیس در انجام مأموریت‌ها اقناعی باشد نه اجباری، تا چشم‌انداز پلیس برای افزایش رضایتمندی و مشارکت آنان تحقق یابد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول