اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه قم:

انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز ‌به خوبی صورت می‌گیرد‌

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با تاکید در نقش هدایت‌گری سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز به وسیله سپاهیان به خوبی صورت می‌گیرد.

انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز ‌به خوبی صورت می‌گیرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی در جمع بازدیدکنندگان نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم برپا شده است، وی دفاع مقدس را هدیه‌ای آسمانی برای جمهوری اسلامی دانست و افزود: دفاع مقدس نگین تاریخ ایران زمین محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: هر فرد ایرانی که خواهان کشوری زیبا و آباد است باید از فرهنگ دفاع مقدس پیروی کند.

وی با اشاره به نقش گسترده سپاه پاسداران در دوران جنگ خاطر نشان کرد: زمانی که سپاه وارد جنگ شد چند استراتژی جدید را بنیان نهاد.

حافظی با تاکید بر عینیت بخشی نقش ولایت و رهبری در جنگ به وسیله پاسداران ابراز کرد: دومین تأثیر سپاه، مشارکت مردم در جبهه‌ها بود.

جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش دین و مذهب را در دفاع مقدس پررنگ ساختند عنوان داشت: قرآن، اسلام، رهبری، ولایت‌پذیری، عشق به امام و تلاش مردمی، عرصه‌هایی بودند که در دوران جنگ دیده می‌شدند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران به وسیله پرسنل و فرماندهان جوان و با تکیه بر روحیه جهادی و ولایت‌پذیری و نیز عشق به ائمه اطهار(ع) پیروزی را نصیب ملت ایران کرد.

حافظی با تاکید در نقش هدایت‌گری سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز به وسیله سپاهیان به خوبی صورت می‌گیرد و آنها توانمندی خود را در این عرصه نیز نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول