اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

گسترش فرهنگ شهادت گامی در مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی گامی در مقابله با جنگ نرم است.

گسترش فرهنگ شهادت گامی در مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد ملکوتی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی تلاش کرده و هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتر بسیج و بسیجیان هستیم.

وی افزود: تجلیل از ایثارگران و رزمندگان امر بسیار مهمی است که باید همواره توسط مسئولان انجام شود.

فرمانده سپاه عسلویه خاطر نشان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش می‌کند و باید با همه توان در برابر دشمنان بایستیم.

ملکوتی بیان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گامی در مقابله با جنگ نرم است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این مراسم ضمن بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس و نبرد حق علیه باطل، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: همانگونه که هشت سال دفاع مقدس به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تحت فشار سلطه جهانی بودیم اکنون نیز استکبار با فشار بر جمهوری اسلامی ایران در صدد است تا جوانان ما را از دستیابی به علوم و فنون پیشرفته باز دارد اما خوشبختانه می‌بینیم که همه این فشارها به فرصتی در مسیر عکس برای پیشبرد اهداف انقلاب تبدیل شده است.

محمد علیخانی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای ترویج روز افزون فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم و ارزش‌های ناب دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و اذعان داشت: طی چند سال گذشته در سایه ولایت، جوانان این مرزوبوم توانستند این صنعت عظیم را در این منطقه پیش ببرند و اکنون نیز انتظار می‌رود جوانان بسیجی ما در سایه ولایت و آنچه ادامه‌دهنده راه شهدا است بتوانند در پیشبرد هر چه بیشتر این صنعت تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول