اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران برای دشمنان از بمب اتم خطرناک‌تر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان از ملت ایران به عنوان پشتوانه‌ای غنی برای نظام اسلامی نام برد و گفت: اثرات روحیه‌شهادت‌طلبی این ملت برای دشمنان از بمب اتم خطرناک‌تر است.

روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران برای دشمنان از بمب اتم خطرناک‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه اظهار کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی همیشه درصدد ایجاد ناامنی، جنگ و خونریزی در خاورمیانه و کشورهای مسلمان هستند اما خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه جایگاه رفیعی در این منطقه استراتژیک دارد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: جنگ امروز در خاورمیانه، جنگ نرم و سایبری بوده و باید مسئولان و ملت غیور ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی کامل هرگونه اقدام و فعالیت خرابکارانه را از دشمنان سلب نمایند.

وی همچنین به سفر رئیس جمهوری ایران به سازمان ملل اشاره کرد و گفت: وی با اتکا به خداوند متعال و پشتیبانی این ملت از اهداف نظام و خواسته‌های مشروع این ملت با جدیت و قاطعیت دفاع کردند.

معاون سیاسی- امنیتی افزود: ما نیازی به ساخت و استفاده از بمب اتم نداریم بلکه همان روحیه ایثار و شهادت مردم برای ما کافی است.

فرماندار بانه هم در این جلسه به اقدامات فرمانداری در راستای رسمی شدن مرز سیرانبند این شهرستان و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای تحقق این موارد مسئولین استان و مجموعه شهرستان متحمل زحمات زیادی شده‌اند و این مهم همچنان در حال پیگیری است.

مسعود منصوری در ادامه به بحث پروژه‌های عمرانی و خدماتی و سهم اعتبارات شهرستان در سال‌جاری پرداخت و از مسئولین ادارات خواست با توجه به اتمام فصل کاری، در زمینه اتمام پروژه‌های عمرانی گام‌های مثبتی بردارند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول