اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد

مهم‌ترین وظیفه مسئولان شناسایی فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای برنامه‌ها و یادواره شهدا را آگاهی بخشی نسل جوان به فرهنگ شهادت ذکر کرد.

مهم‌ترین وظیفه مسئولان شناسایی فرهنگ شهادت است

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یادواره شهدا وظیفه‌ای است که همه مسئولین و مردم باید در قبال آن‌ها احساس مسئولیت داشته باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برهه‌ای که جامعه نیاز به فرهنگ‌سازی ایثار و فداکاری شهیدان، جانبازان و رزمندگان اسلام را دارد برای تحقق این امر عزم ملی لازم است.

وی گفت: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدا تأثیرگذاری آن بر نسل جوان است که توجه به امر یادواره‌ها و بزرگداشت‌ها باید در اولویت کاری مسئولین مربوطه قرار گیرد.

خرم‌روز خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  فیلم‌سازان، پژوهشگران و اهل قلم می‌توانند فداکاری رزمندگان و شهیدان را در طرح مقالات و کارهای هنری در دست عموم قرار دهند تا همه با این فرهنگ آشنایی بیشتری داشته باشند.

این مسئول سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که اسنادی از شهدا و ایثارگران در دسترس دارند با ارائه آن به اهل قلم و هنر می‌توانند این فرهنگ را در جامعه ترویج و فرهنگ‌سازی کرد.

خرم‌روز هدف از اجرای این امر را آگاهی‌بخشی نسل جوان به فداکاری شهدا و ایثارگران دانست و گفت: با توجه به این امر وظیفه مردم مسئولین و رسانه‌ها بیشتر است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول