اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

ولایت فقیه رمز پیروزی ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ولایت‌فقیه در نظام اسلامی ما یک اصل است و در همه برهه‌های مهم و حساس ملت و نظام را از گردنه‌های پرخطر به سلامت عبور داده است.

ولایت فقیه رمز پیروزی ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی یک‌شنبه شب در همایش لشگر خوبان شهرستان شهرکرد اظهار داشت: این وظیفه همه افراد جامعه است تا در همه ایام سال زحمات و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران کشور را قدر بدانند و از آن‌ تجلیل کنند.

وی افزود: ادای دین به شهدا و ایثارگران کشور جز با ادامه دادن به راه آن‌ها و حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس امکان‌پذیر نیست برهمین اساس باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

کاظمی بر ضرورت گرامی‌داشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس این فرصت را به ما داد تا بتوانیم با اجرای برنامه‌های ارزشی دین خود را به این بزرگ‌مردان ادا کنیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: این در حالی است که با هیچ اقدام و برنامه‌ای نمی‌توان به نحو کامل و شایسته از حماسه‌آفرینی‌های این دلاورمردان قدردانی کرد.

کاظمی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین هدف از برگزاری همایش لشگر خوبان برشمرد و افزود: برگزاری این نوع همایش‌ها می‌تواند اقدام مهم و تاثیرگذاری در حفظ یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت در همه شهر و روستاهای کشور نهادینه شود و بتواند به عنوان سد محکمی از مردم کشور به ویژه نسل جوان در برابر هجمه‌های دشمن دفاع کند.

کاظمی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: هنوز تا رسیدن به شرایط ایده‌آل و مطلوب فاصله داریم و ضروری است تا در این راستا تلاش بیشتری کنیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد وجود معنویت در میان رزمندگان کشور را از مهمترین دلایل پیروزی کشور در جنگ تحمیلی برشمرد و افزود: دفاع جانانه رزمندگان سلحشور، الهی، ولایت‌مدار و معتقد سبب شد تا کشور در برابر دنیای استکبار پیروز و پایه‌های نظام تقویت شود.

کاظمی با اشاره به دیدگاه برخی از کارشناسان در رابطه با علل پیروزی ایران در برابر عراق، اظهار داشت: بر اساس نظر این کارشناسان وجود فرهنگ عاشورا، اصل مهدویت و انتظار و ولایت فقیه سه عامل مهم پیروزی ایران در جنگ تحمیلی است.

وی حضور ولی‌فقیه را رمز پیروزی و سربلندی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ولی‌فقیه در نظام اسلامی ما یک اصل است و در همه برهه‌های مهم و حساس ملت ایران را از گردنه‌های پرخطر به سلامت عبور داده است.

کاظمی در ادامه با اشاره به نظرات و دیدگاه‌های علما و مراجع دین اسلام و متفکران کشورهای غیراسلامی، خاطرنشان کرد: همه این افراد بر حقانیت رهبری مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام صحه گذاشته و ایشان را برحق می‌دانند.

انتهای پیام‌/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول