اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته ‌یک فوتبال

پاس در شیراز و الوند در همدان به مصاف حریفان می‌روند

خبرگزاری فارس: در هفته ششم لیگ دسته ‌یک فوتبال، تیم پاس در شیراز و تیم الوند در همدان به مصاف حریفان می‌روند.

پاس در شیراز و الوند در همدان به مصاف حریفان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قطار لیگ دسته‌ یک فردا به ایستگاه ششم می‌رسد و در این هفته پاس باید در شیراز در مقابل برق و الوند در همدان از مس سرچشمه پذیرایی کند.

در این هفته همه چیز تحت تأثیر بازی تیم ملی ایران با کره جنوبی بود و فضای فوتبالی کشور حال و هوای برد شیرین برابر کره و رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته است.

با این شرایط فردا بازی‌های لیگ دسته اول در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود و پاس و الوند دو نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول به مصاف حریفان می‌روند.

پاس هفته گذشته موفق شد با یک بازی زیبا و سراسر حمله تیم فولاد یزد را شکست دهد و دوباره به شرایط خوب خود برگردد پاس علاوه بر گرفتن نتیجه در این هفته بازی زیبایی را هم به نمایش گذاشت که فراتر از لیگ دسته اول کشورمان بود و هواداران را به بازی‌های آینده خود امیدوار کرد.

پاس در این هفته به شادابی دو هفته ابتدایی خود بازگشته بود و امید می‌رود با گذشت بیشتر از لیگ یک بازی‌های بهتری را از پاس شاهد باشیم.

پاس در هفته ششم لیگ دسته نخست باید به شهر حافظ سفر کند و با برقی‌های این شهر دیدار کند، برق که فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود با خرید امتیاز استیل‌آذین دوباره به لیگ بازگشت تا لیگ یک بدون برق نماند.

برقی که یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ایران است و سال‌های سال در سطح اول فوتبال کشور قرار داشت، چندین سال است که در لیگ دسته اول بازی می‌کند.

برقی‌ها هفته گذشته موفق شدند تیم ایرانجوان بوشهر را شکست دهند و نخستین برد خود را در این فصل جشن بگیرند. البته برق تا به اینجای فصل نتایج خوبی را کسب نکرده است و با یک بازی کمتر با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و پاسی‌ها اگر هوشیار باشند می‌توانند با دست پر از شیراز بازگردند.

بگوویچ سرمربی تیم پاس همدان برای این بازی گفته است که که تنها برای برد به شیراز سفر می‌کنیم و حتی دنبال مساوی هم نیستیم.

پاس تا قبل از این هفته با 12 امتیاز صدرنشین گروه ب لیگ دسته اول است.

الوند دیگر نماینده استان که در گروه الف لیگ دسته اول بازی می‌کند هفته گذشته بیرون از خانه نتیجه خوبی گرفت و شهرداری را در اراک متوقف کرد الوند در این هفته در همدان از مس سرچشمه پذیرایی می‌کند.

این بازی هم یکی از بازی‌های سخت الوند است مس سرچشمه که فصل گذشته در لیگ برتر بازی می‌کرد در این فصل به لیگ یک سقوط کرد و در این فصل هم به فکر بازگشت دوباره به لیگ برتر است و از تیم‌های خوب لیگ دسته یک است.

مس سرچشمه در این فصل داوود مهابادی را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت دارد مربی با تجربه‌ای که سابقه صعود به لیگ برتر را با گهر زاگرس در کارنامه دارد و مربی است که با فضای کار در لیگ کاملاً آشنا است.

مس سرچشمه هفته گذشته ابومسلم پرآوازه را شکست داد و با 10 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

الوند تا قبل از این هفته هنوز طعم باخت را نچشیده است و با 11 امتیاز در رتبه چهارم گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

برنامه بازی‌های پاس و الوند در این هفته:

پنج‌شنبه 27 مهر

الوند همدان ـ مس سرچشمه ورزشگاه قدس ساعت 15

برق شیراز ـ پاس همدان ورزشگاه شهید دستغیب ساعت 14:45

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول