اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌‌غربی خبر داد

بهسازی 66 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان‌‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌‌غربی گفت: بهسازی 66 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود.

بهسازی 66 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان‌‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهسازی 66 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت آغاز شده است و تاکنون بهسازی بیش از 53 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و پایان کار آن‌ها نیز صادر شده است.

وی از آغاز ایمن‌سازی 25 روستای آذربایجان‌غربی با اجرای کانال، دیوار ساحلی و جوی آب خبر داد و تصریح کرد: میزان اعتبار این پروژه 26 هزار و 630 میلیون ریال است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌‌غربی در ادامه با اشاره به چالش‌های پیش روی اجرای طرح‌ها، گفت: نبود درآمد کافی برخی از روستائیان و به تبع آن عدم رغبت به دریافت تسهیلات طرح ویژه در روستاهای مشمول طرح و مطالبه ضمانت کارمندی اغلب بانک‌ها از روستاییان و محدودیت اعتبارات ایمن‌سازی از جمله مشکلات پیش روی طرح‌ها است.

عزیزی با بیان اینکه تمام واحدهای مسکن مهر استان تا پایان سال 92 واگذار می‌شود، اظهار داشت: تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان سال 92 در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه مسکن مهر استان آذربایجان‌‌غربی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از سال 88 تا به امروز 12 هزار و 541 واحد مسکونی است.

وی با اشاره به ثبت‌نام 11 هزار و 886 نفر در استان آذربایجان‌‌غربی برای بهسازی مسکن، افزود: 10 هزار و 922 نفر به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد 9 هزار و 486 قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 6 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان واگذار شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 92 کل سهمیه تخصیصی آذربایجان‌‌غربی انعقاد قرارداد شده و به متقاضیان واگذار شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول