اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا خبر داد

اعزام 611 دانش‌آموز بویین زهرایی به اردو‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا گفت: امسال 611 دانش‌آموز بویین زهرایی در قالب 13 کاروان به این اردو‌ها اعزام می‌شوند.

اعزام 611 دانش‌آموز بویین زهرایی به اردو‌های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، رضا ابراهیمی عصر امروز در نشست توجیهی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا که در دبیرستان کوثر بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 440 دانش‌آموز دختر همراه با عوامل اجرایی از دوازده آبان‌ماه جاری در قالب سه کاروان از شهر‌های بویین زهرا، شال، دانسفهان و دشتابی برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تدارکات لازم برای اعزام این گروه‌‌ها به مناطق تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه به همراه هر کاروان یک روحانی، مربی آموزشی و یک راوی با تجربه دفاع مقدس اعزام می‌شوند، تصریح کرد: اردوگاه شهید مسعودیان شهر اهواز برای اقامت چهار روزه دانش‌آموزان تدارک داده شده است که دانش‌آموزان به محض ورود به مناطق عملیاتی در این اردوگاه مستقر می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: کاروان‌های دانش‌آموزان اعزام شده از سوی این ستاد از روز دوم ورود و استقرار در اردوگاه با حرکت به سمت مناطق عملیاتی از یادمان‌های شلمچه، طلائیه، اروند کنار، هویزه و نیز دهلاویه بازدید می‌کنند.

ابراهیمی عنوان کرد: با تأمین اعتبارات لازم همچنین قرار است بسته‌های فرهنگی مختلفی نیز بین دانش‌آموزان ‌حین برگزاری اردو توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چندین جلسه پیرامون ساماندهی و اعزام‌ها در این شهرستان با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است، عنوان کرد: برپایی چنین اردوهایی در هر دوره نیازمند تدارکات و برنامه‌ریزی بسیار وسیع است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: همچنین با توافقات صورت گرفته تصمیم بر این شده یک نمایش با موضع جانفشانی‌های رزمندگان در ایام دفاع مقدس به طور زنده و با حضور هنروران در مجموعه اردوگاهی شهید مسعودیان برای دانش‌آموزان به اجرا درآید.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اعزام‌های دانش‌آموزی سال جاری به مناطق مرزی جنوب کشور از میان دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی دوم متوسطه مدارس سراسر این شهرستان در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول