اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

اعزام بیش از 1900 دانش‌آموز برازجانی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: یک‌هزار و 955 نفر دانش‌‌آموز مقطع متوسطه از برازجان به اردوی راهیان‌نور مشرف می‌شوند.

اعزام بیش از 1900 دانش‌آموز برازجانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور اظهار داشت: دشمنان در شرایط کنونی با تمام توان و ظرفیت موجود برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و بدون تردید برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن باید برنامه‌های فرهنگی را تقویت کنیم.

وی افزود: اردوهای راهیان نور یک برنامه تاثیرگذار فرهنگی است که اهمیت و ارزش زیادی دارد و باید نسبت به افزایش کیفیت این برنامه‌ها اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با بیان اینکه یک‌هزار و 955 نفر دانش‌‌آموز مقطع متوسطه از برازجان به اردوی راهیان‌نور مشرف می‌شوند خاطر نشان کرد: اعزام دانش‌آموزان دوره متوسطه در قالب اردوی راهیان‌ نور به مناطق جنگی در شهرستان دشتستان و شهر برازجان آغاز شده است.

اسدی تصریح کرد: امسال اردوی فرهنگی راهیان‌نور در ماه‌های خوب سال که هوا رو به خنک شدن است آغاز شده و اعزام آن‌ها تا 19 آذر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شروع اعزام با اردوی خواهران است گفت: دانش‌آموزان به منظور آشنایی با فرهنگ جبهه و رشادت‌های شهیدان، رزمندگان و ایثارگران و آشنایی با شرایط هشت سال دفاع مقدس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان پسر پایه متوسطه نیز بعد از اتمام اردوهای دختران طبق برنامه آغاز می‌شود.

اسدی در ارتباط با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در سال جدید اذعان داشت: امسال شاهد اجرای طرح تحول بنیادین در مدارس شهرستان هستیم که بدون تردید این امر در افزایش کیفیت سطح تحصیل بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطر نشان کرد: وزیر ولایی و ارزش‌مدار آموزش و پرورش چند طرح ارزشمند در مدارس اجرایی کرده و شاهد رشد معنویت و اخلاق اصیل اسلامی در بین معلمان و دانش‌آموزان هستیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول