اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

آثار جنایت‌های آمریکا در جای‌جای کره خاکی مشاهده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: آمریکا آثار جنایاتش‌‌ در جای‌جای این کره خاکی دیده می‌شود و خود را حامی حقوق بشر و دمکراسی می‌خواند‌.

آثار جنایت‌های آمریکا در جای‌جای کره خاکی مشاهده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی فرماندار کرمان در مراسم اعطای سردوشی و تحلیف سربازان مرکز آموزشی 05 کرمان‌، آمریکا را مظهر پلیدی و جنایت دانست و اظهار داشت: آمریکا آثار جنایاتش‌‌ در جای جای این کره خاکی دیده می‌شود و خود را حامی حقوق بشر و دمکراسی می‌خواند‌.

وی افزود‌: مستکبران عالم هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند روزی خبر نابودی صدام حسین‌، قذافی‌، حسنی مبارک و سایر زورگویان عالم را بشنوند، اما به فضل الهی وعده خدا تحقق پیدا می‌کند و صهیونیست به زودی نابود می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: امیدواریم حکم تاریخی حضرت امام (ره) درباره سلمان رشدی مرتد هر چه سریع‌تر توسط مسلمانان اجرا شود تا دیگر کسی جرأت توهین‌ به ساحت مقدس پیامبر اسلام را نداشته باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های دوران سربازی ابراز داشت‌: دوران مقدس سربازی بهترین دوران زندگی یک فرد و زمان ‌تجربه و یادگیری است، دورانی که دوری از ‌محیط گرم خانواده و زندگی در محیط اجتماعی تجربه می‌شود‌، دوره صبر‌، ایستادگی، مقاومت، مقابله با سختی‌ها و افزایش قدرت تحمل است.

سعیدی خطاب به سربازان حاضر در مراسم صبحگاه مرکز آموزشی 05 کرمان گفت‌: یک سرباز مظهر قانون است، قانون را به خوبی فرا می‌گیرد و به خوبی اجرا می‌کند و در همه رفتار خود قانون حرف اول را می‌زند.

فرماندار کرمان مثال بارز جوانمردی و ایثار را سربازان دانست و ابراز داشت‌: اگر بخواهیم مثالی از خود‌اتکایی و شجاعت بزنیم، سرباز بهترین نمونه است، سرباز مظهر کمک به همنوعان و ایثار و الگوی مدارا‌، صبر و شکیبایی است.

وی خاطر‌نشان کرد‌: اگر سرباز در کنار مسائل آموزشی ‌و نظامی‌، روحیه معنوی خود را تقویت کند، می‌تواند مظهر تمام فضائل اخلاقی باشد.

سعیدی افزود: سربازی در ایران یکی از بالاترین افتخارات است، زیرا فرمانده ارشد آنها و فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری است و خود را کسی بداند که پرچم بیش از 240 هزار شهید گلگون کفن را به دست گرفته است.

بنابراین گزارش، فرماندار کرمان با تقدیر از زحمات فرماندهان مرکز آموزشی 05 کرمان از یگان‌های مستقر در میدان سان دیده و سردوشی آنها را اعطا کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول