اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دست اروپا و آمریکا در اهانت به پیامبر آلوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز مشخص شده که دست اروپا و آمریکا در اهانت به پیامبر آلوده است.

دست اروپا و آمریکا در اهانت به پیامبر آلوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در اجتماع کسبه و بازاریان خرم‌آباد در هتک حرمت ساحت پیامبر اسلام (ص) در خرم‌آباد گفت: هراس از گسترش بیداری اسلامی یکی از اهداف اصلی دشمنان در راستای توهین به ائمه اطهار (ع) است، زیرا که می‌بینند خشم خروشان جهان اسلام در حال فراگیری جهان اسلام است و بیداری اسلامی مسلمانان جهان نیز جهان را فرا می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازاریان وفاداری خود را به اسلام ناب محمدی (ص) به خوبی اعلام کردند، افزود: اهانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) نشانه هراس دشمن از اسلام ناب محمدی است.

میرعمادی با بیان اینکه مسببان این اهانت باید به اشد مجازت خود برسند، گفت: امروز مشخص شده که دست اروپا و آمریکا در اهانت به پیامبر آلوده است و آنان با این جسارت، عمق کینه خودشان به اسلام و مسلمانان را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هدف اصلی اهانت‌کنندگان و استکبار جهانی از توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام نفی اسلام و مقدسات اسلامی بوده است.

میرعمادی با بیان اینکه شما بازاریان و کسبه امروز دل امام زمان (عج) را شاد کردید، گفت: مساله اهانت به ساحت پیامبر عظیم الشان برای ما یک تکلیف سنگینی آورده است، تا چهره رسول اکرم (ص) را به خوبی به جهانیان و دیگر مردم دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند اسلام را از زندگی مردم حذف و مقدسات دینی را نادیده بگیرند، یادآور شد: آنان می‌خواهند از این طریق چهره اسلام را مخدوش کنند و با ترفندها و توطئه‌های مختلف سعی در اهانت به ائمه اطهار (ع) دارند، به گونه‌ای که در زمان سلمان رشدی مرتد اولین گام برداشته شد و با توزیع کتاب آیات شیطانی این بی‌احترامی‌ها و اهانت‌ها به اسلام، امامان و پیامبران آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای اینکه جلوی این اهانت‌ها به طور همیشگی گرفته شود، مسلمانان باید همیشه وحدت و اتحاد خود را حفظ و ایستادگی مقابل استکبار را ادامه دهند.

وی افزود: در صدر اسلام زمانی که پیامبر اکرم (ص) به عنوان پیغمبر آن زمان آمد و اسلام رو به گسترش حرکت کرد، دشمنان تلاش کردند، تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند و امروز نیز استکبار به ساحت مقدس پیامبر توهین می‌کند، تا احساسات مردم را جریحه‌دار کند.

میرعمادی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در برابر همه این بی‌عدالتی‌ها و اهانت‌ها به ساحت مقدس پیامبران و امامان به ویژه پیامبر اکرم (ص) ایستاده است، گفت: انقلاب اسلامی پرچمدار اسلام ناب محمدی است.

وی یادآور شد: این تظاهرات نباید مقطعی باشد، بلکه باید استمرار داشته باشد، زیرا این اعلام نفرت عمومی و یکپارچه مسلمانان اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مردم ایران از همان روزهای اول خشم و انزجار خود را از استکبار به نمایش گذاشتند و به تبع مردم لرستان نیز همواره در دفاع از پیامبر و آل پیامبر پیشگام بوده‌اند.

21 مهر در لرستان روز دفاع از پیامبر است

وی تصریح کرد: 21 مهرماه را در لرستان به عنوان روز دفاع از پیامبر اعلام می‌کنیم و یکایک مردم این استان بعد از نماز جمعه در سطح شهرستان‌های لرستان، وفاداری، تبعیت و ایستادگی در دفاع از پیامبر را تا پای جان اعلام می‌کنند.

گروه‌های مختلف بازار و اصناف استان لرستان نیز طی هفته گذشته با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز در شهرهای مختلف استان، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

بازاریان و اصناف شهرهای مختلف لرستان با تجمع در مقابل حوزه‌های علمیه و مساجد و برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود از اهانت به مقدسات مسلمانان را ابراز کردند.

انتهای پیامل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول