اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد:

سهم اسدآباد در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی 400 فقره است

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد گفت: سهمیه این شهرستان در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی 400 فقره است.

سهم اسدآباد در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی 400 فقره است

محمدکرم معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه سهم اسدآباد یک‌هزار و 200 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی در سال 89 بوده است، اظهار داشت: از این میزان تسهیلات صد درصد متقاضیان به بانک معرفی شده‌اند که تاکنون به 582 مورد تسهیلات پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سهمیه سال 90 نیز 400 فقره بوده است، افزود: تاکنون 222 فقره به بانک معرفی و حدود 90 مورد عقد قرارداد انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد افزایش قیمت مصالح ساختمانی و عدم همکاری بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات و اخذ ضمانت‌ها را مشکلی بزرگ دانست و گفت: با قیمت بالای آهن و سیمان مردم میلی به ساخت ‌و سازها و مقاوم‌سازی‌ها ندارند که باید در این‌ باره چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به استقبال کم مردم از ساخت‌و‌ساز و دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی، از رسانه‌ها خواست مردم و روستائیان را تشویق به مقاوم‌سازی منازل و استفاده از این تسهیلات کنند.

معصومی همچنین از صدور 10 هزار و 404 جلد سند روستایی در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این میزان سند در 61 روستای شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه از 99 روستای شهرستان اسدآباد 88 روستای بالای 20 خانوار دارای طرح هادی و 11 روستا زیر 20 خانوار در محدوده طرح است، تصریح کرد: پارسال در 14 روستا با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون تومان طرح هادی اجرا شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در 71 درصد از روستاهای شهرستان اسدآباد طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه دو روستای حبشی و ملحمدره برای اجرای طرح بافت باارزش انتخاب شده‌اند، افزود: با اجرای این طرح در روستای حبشی فاز اول در صورت تأمین اعتباری به مبلغ 300 میلیون تومان به اتمام می‌رسد.

معصومی در پایان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اسدآباد تعهد ایجاد 142 نفر شغل را داشته است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال در اسدآباد به ازای هر 600 متر بنا یک نفر محسوب می‌شود که بنیاد مسکن شهرستان با ایجاد 142 نفر شغل 101 درصد اشتغال تعهد شده را محقق کرده است.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول