اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

قرآن بهترین راهنما برای مسلمانان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: مسلمانان باید به قرآن و ائمه اطهار (ع) تمسک کنند و قرآن کریم بهترین راهنما برای مسلمانان است.

قرآن بهترین راهنما برای مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم و اهل بیت (ع) دو یادگار گران‌بهای پیامبر اکرم (ص) هستند که جدایی ناپذیر بوده و یک مسلمان باید به هر یک از این دو امانت پیامبر اسلام (ص) تمسک بجوید و راه سعادت را برای خود هموار کند.

وی افزود: مسئولان و مردم باید نسبت به حضور پررنگ‌تر قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی توجه کنند چرا که با توسل به قرآن کریم و اهل بیت (ع) می‌توان در زندگی در مسیر حق حرکت کرد و به خدای متعال نزدیک‌تر شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: در آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع) در زمینه جایگاه والای قرآن کریم و نقش آن در زندگی انسان مطالب ارزشمندی آمده است که با تعمق و تأمل در قرآن کریم می‌توان به آن دست یافت.

حسینی با بیان اینکه قرآن کریم هدایت‌گر انسان‌ها است، افزود: این کتاب آسمانی بهترین راهنما برای مسلمانان است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول