اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

تضعیف اعتقادات دینی جوانان از نقشه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: تضعیف اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان از نقشه‌های دشمن است.

تضعیف اعتقادات دینی جوانان از نقشه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه صدور مجوز هیئات مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: فعالیت هیئت‌های مذهبی در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر در تمامی عرصه‌ها نفوذ کرده است.

وی افزود: وجود نیروهای جوان و فعال و فعالیت آنها در قالب هیئات مذهبی سبب گستردگی فعالیت این نهادها شده و در این امر رضایت خاطر مردم و مسئولان شهرستان دشتستان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی و مذهبی که بیشترین فعالیت‌های آنها را شامل می‌شود عملکردشان مطلوب بوده است.

محمودی‌نیا خاطر نشان کرد: یکی از گسترده‌ترین عرصه‌های فعالیت‌های هیئات مذهبی برگزاری مراسمات در ایام مختلف مذهبی است و تلاش برای افزایش کیفیت فعالیت‌های این هیئات سبب افزایش شناخت از ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی شهرستان دشتستان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اذعان داشت: یکی از اساسی‌ترین ثمرات فعالیت هیئات مذهبی طنین‌انداز شدن روح حدود و احکام الهی و اسلامی در جامعه و به ویژه بین جوانان و نوجوانان است.

محمودی‌نیا به نقشه‌های شوم دشمنان برای لطمه به اعتقادات جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: رخنه در افکار جوانان و ایجاد خلل در اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان مرز و بوم اسلامی از مسائلی است که دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب جنگ ‌نرم و تهاجم فرهنگی در دست گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته تقاضاهایی برای گسترش هیئات مذهبی در شهرستان دشتستان وصول شده و این نشان از عمق تاثیرات فعالیت هیئات مذهبی در جامعه دارد و مسئولان هیئات مذهبی باید دقت بیشتری در اثرگذاری بر جامعه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان ابراز داشت: در روستاهای دهقائد، زیارت و شهر کلمه شهرستان دشتستان درخواست‌هایی برای ایجاد هیئات مذهبی مطرح شده که با بررسی جوانب کار، نسبت به صدور مجوز اقدام می‌کنیم.

محمودی‌نیا در ارتباط با هیئت مذهبی محله بهرام‌آباد آبپخش گفت: درخواست محله بهرام‌آباد شهر آبپخش به نمایندگی محمد صمصامی برای مطالعه و طی مراحل اداری به شورای هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی استان ارجاع شده است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول