اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تقویت اعتقادات دینی سبب استحکام نهاد خانواده می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: تقویت اعتقادات و ارزش‌های دینی سبب استحکام نهاد خانواده می‎شود و هر چه اعتقادات عمیق‎تر باشد قطعا بنیان خانواده مستحکم‎تر خواهد شد.

تقویت اعتقادات دینی سبب استحکام نهاد خانواده می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش بانوی سرافراز گلستانی که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: فرهنگ اسلامی بر پنج محور صداقت، معنویت، محبت، مقاومت و ولایت‎پذیری بنیان نهاده شده که در استواری نهاد خانواده بسیار اثرگذار است.

وی امنیت پایدار حاکم در کشور را محصول جانفشانی‎ها و مجاهدت‎های شهیدان والامقام عنوان کرد و افزود: زمانی تمام کشورهای منطقه و بعضی از کشورهای اروپایی می‎خواستند با نقشه و برنامه‎ریزی در موضوعات امنیتی کشورمان تلاطم ایجاد کنند اما به لطف الهی امروز شاهد درخشش ایران در عرصه‎های مختلف بین‎المللی هستیم.

استاندار گلستان اضافه کرد: امروز به برکت تحمل مشکلات توسط مردم عزیز کشورمان به ویژه مجاهدت و تلاش‎ خانواده‎های بزرگ ایثارگر و شهدای والامقام، در کشور شاهد امنیت پایدار هستیم.

قناعت با بیان اینکه شهدای ما در کانونی تربیت شدند که محور آن کانون مادران جامعه است تصریح کرد: کانون اصلی شکل‎گیری و قالب شخصیتی شهدا و ایثارگرانی که خود را برای یک جانفشانی بزرگ آماده کردند در کانون خانواده به ثمر نشسته است.

وی در خصوص اینکه حضرت فاطمه (س) هم ستودنی است و هم پیمودنی بیان کرد: فاطمه (س) به این خاطر ستودنی است که در مسیر امامت، نبوت و وحدانیت بود و پیمودنی است از حیث اینکه در حوزه‎های مختلف سیاسی، اجتماعی، عبادی، تربیتی، خانوادگی، پاکدامنی، عفاف، حجاب، ولایت‎مداری و در یک کلام در تمامی عرصه‎ها الگویی بی‎بدیل برای تمام زنان است.

استاندار گلستان به بیانات امام راحل در خصوص جایگاه زن اشاره کرد و یادآور شد: ما می‎خواهیم زن به مقام والای انسانیت برسد و از افتخارات این نظام است که نه مثل غرب به شکل افراطی و نادرست، زن را در همه حوزه‎ها وارد کند و نه مانند متحجرین زن‌ها را محدود کرده و آنها را از صحنه‎های اجتماعی محروم نماید بلکه توانسته فضای تعادل را برای زنان عفیف و پاکدامن در عرصه‎های مختلف فراهم کند.

این همایش با حضور جواد قناعت استاندار گلستان، مهری مهدوی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان، حسینعلی خواجه‎مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی‎اصغر جباری مشاور استاندار، حجت‎الاسلام ولی‎نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و شکی مسئول بسیج زنان سپاه استان و جمعی از بانوان گلستانی در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول