اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

دشمن تمام توان خود را برای تخریب اعتقادات دینی به کار گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمن تمام توان خود را برای تخریب اعتقادات دینی به کار گرفته و تأسیس کانال‌های تلویزیونی و ایجاد سایت‌های مخرب و ضد دینی برای به انحراف کشاندن جوانان نمونه‌های بارز آن هستند.

دشمن تمام توان خود را برای تخریب اعتقادات دینی به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین به نقل از پورتال فرمانداری این شهرستان حجت‌الاسلام علی ملکی در چهارمین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: اعتقاد به توحید و دین‌داری از کسب حلال و زمینه‌ساز طاعات و عبادت در جامعه است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های پارسیان از نظر امام علی (ع) تلاش برای کسب روزی حلال است و طاعات و عبادات نیز مانعی برای کسب روزی حلال نیست.

امام جمعه قصرشیرین تأکید کرد: انقلاب اسلامی بستر و زمینه مناسبی را برای ترویج آموزه‌های دینی فراهم کرد؛ لذا همه ما موظفیم نسبت به ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

ملکی ادامه داد: دشمن تمام توان خود را برای تخریب اعتقادات دینی به کار گرفته و تأسیس کانال‌های تلویزیونی و ایجاد سایت‌های مخرب و ضد دینی برای به انحراف کشاندن جوانان نمونه‌های بارز آن هستند.

وی گفت:  کسب روزی حلال با قوانین اسلامی میسر است و رعایت اصول اسلامی از قبیل خمس و زکات و ترویج آن ضروری است.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: امر به معروف و نهی از منکر همچون خون در پیکره دین جاری و ضامن بقای آن است.

حجت‌الاسلام حسن دوستیان افزود: خیزش قیام‌های مصلحان در جوامع مختلف بازتاب امر به معروف است و نمونه بارز آن قیام امام خمینی (ره) و تشکیل نظام جمهوری اسلامی بود.

دوستیان اضافه کرد: اگر امر به معروف نبود چه بسا اسلام قرن‌ها پیش از بین می‌رفت و قیام بزرگ کربلا توسط امام حسین (ع) در جهت احیای این فریضه الهی بود.

وی تصریح کرد: در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی تمام تحلیل‌های کارشناسان بر اجرای یک انتخابات دو مرحله‌ای بود ولی بصیرت و بینش رهبر معظم انقلاب با امر به معروف و شناخت توطئه دشمنان، انتخابات این دوره با حضور حداکثری مردم برگزار و نمایندگان منتخب در مرحله اول به مجلس راه پیدا کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین اظهار کرد: نقش نخبگان، روحانیان و علما در اجرای این فریضه الهی ضروری است و برای این کار باید از تمام ظرفیت‌های جامعه استفاده شود.

شایان ذکر است، پیگیری مصوبات جلسه گذشته، تشکیل تشکل‌های مردمی ستاد احیا، برگزاری همایش حجاب و عفاف از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول