اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل سابق انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان:

دشمن اعتقادات دینی جوانان را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: دبیر کل سابق انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان مهم‌ترین هدف دشمنان انقلاب اسلامی را اعتقادات و باورهای دینی نسل جوان کشورمان توصیف کرد و گفت: تخریب ارزش‌ها و ضربه‌ زدن به اعتقادات جوانان انقلابی، اولویت اصلی کشورهای غربی برای مقابله با جمهوری اسلامی است.

دشمن اعتقادات دینی جوانان را هدف گرفته است

حسن اختری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از تئوری‌های دنیای غرب شکسته و امروز شاهد هستیم که گفتمان انقلاب در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

* شکست اندیشه غربی در برابر انقلاب مشهود است

وی تصریح کرد: اقبال ملت‌ها و دولت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب به ویژه در کشورهای اسلامی به گفتمان انقلاب اسلامی و الگوبرداری از جمهوری اسلامی نشانه محکمی از شکست اندیشه غربی است.

این فعال سیاسی ادامه داد: موفقیت فوق در شرایطی حاصل شده است که غربی‌ها بیش از 200 سال برای تئوریزه کردن مفاهیم و ارزش‌های غربی در جوامع اسلامی تلاش کردند.

اختری خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی برای بازگرداندن شرایط دوران پیش از استقرار جمهوری اسلامی، توطئه‌های متعددی را علیه ما طراحی و اجرا کرده و می‌کنند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر مهمترین توطئه غرب علیه ملت ایران تخریب باورها و اعتقادات دینی نسل جوان و منحرف کردن ذهن جوانان و نوجوانان ماست.

* مقابله با تهاجم فرهنگی مهمترین وظیفه مسئولان نظام است

دبیر کل سابق انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در شهریار مبنی بر اینکه برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ گفت: نخستین کار ما باید پیروی از ولایت و عدم چون و چرا در برابر رهنمودها و هشدارهای معظم‌له است.

اختری تأکید کرد: در مرحله بعد همان‌طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند، همه ما باید بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم و در این زمینه وظیفه مسئولان و نخبگان سیاسی بیش از دیگران است.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه‌ای که در حال حاضر مسئولان نظام برعهده دارند، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و هوشیاری در جنگ نرم با غربی‌هاست.

اختری در پایان گفت: اگر مسئولان و آحاد جامعه در مسیر ولایت حرکت کنند، به طور قطع نقشه‌های شوم کشورهای غربی برای منحرف کردن جوانان ما هم‌چون گذشته خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول