اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت راهداری همدان:

ایمن‌سازی راه‌ها با تمام توان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: راهداری تمام توان خود را برای ایمن‌سازی و حفظ و ارتقای راه‌ها به کار می‌گیرد.

ایمن‌سازی راه‌ها با تمام توان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد رودباری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های این مدیریت اظهار داشت: تمام عملیاتی که روی راه‌ها و تجهیزات آنها انجام می‌شود و حفظ و ارتقای آنها از جمله اهداف و برنامه‌های مدیریت راهداری در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به شمار می‌رود.

وی افزود: تعمیرات و تعریض ابنیه فنی، تجهیز راه‌ها به تابلو علائم، خط کشی، سیستم‌های روشنایی و تا حدودی IT، انواع آسفالت‌های حفاظتی، روکش راه‌ها، درزگیری، شانه‌سازی، لکه‌گیری و راهداری زمستانی از جمله کارهای انجام شده توسط راهداری است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه دولت مکلف است قسمت‌هایی از فعالیت‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کند، عنوان کرد: در این راستا بخشی از امور مربوط به راهداری شامل خط کشی، نصب گاردریل و نیوجرسی، انجام انواع روکش‌ها، لکه‌گیری، درزگیری، تعمیرات ابنیه فنی و ساماندهی نقاط پرحادثه به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به لزوم استفاده از مصالح، تجهیزات و فناوری‌های نوین خاطرنشان کرد: مدیریت راهداری از انواع سیمان‌های مقاوم، FRP در پوشش ترک‌های دال پل‌ها، انواع نئوپرن‌ها، انواع سیستم‌های IT شامل تابلوهای VSM و vsl، چراغ‌های led، دوربین‌های کنترل سرعت و مانیتورینگ برای ایمن‌سازی راه‌ها استفاده کرده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول