اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و شهرسازی مازندران خبر داد

نگاه ویژه دولت به ایمن‌سازی محورهای مازندران

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی راه و شهرسازی مازندران از نگاه ویژه دولت به بهسازی و ایمن‌سازی محورهای خبر داد و گفت: با نگاه ویژه دولت اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در استان در دست اجراست.

نگاه ویژه دولت به ایمن‌سازی محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، لطف‌الله عباسی در مراسم بهره‌برداری آسفالت راه روستایی ولیک‌چال ساری بیان کرد: مازندران همواره مهد تربیت عالمان و عدالت‌خواهان بوده از این رو می‌توانیم با گسترش راه‌ها به عنوان یکی از بخش‌های زیربنایی توسعه در استان شاهد درخشش هم‌استانی‌ها در تمام سطوح باشیم.

عباسی با اشاره به تعامل خوب و وجود هماهنگی لازم بین مسؤلان و مردم منطقه یادآور شد: مسئولان عزم جدی برای عمرانی و آبادانی منطقه را داشته و مردم منطقه نیز با درایت و همدلی در کنار مسؤلان هستند که خود جای شکر دارد.

عباسی در ادامه با قدردانی از نگاه ویژه دولت به بهسازی و ایمن‌سازی محورهای استان اشاره کرد: با نگاه ویژه دولت و سختکوشی و پیگیری‌های مستمر مسئولان ارشد استانی اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در استان در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با همیاری و تعامل به بار بنشیند تا شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستائیان باشیم.

عباسی با اشاره به عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت 2.5 کیلومتر از این مسیر با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 100 میلیون ریال اظهار داشت: روستای ولیک‌چال در بخش دودانگه شهرستان ساری واقع شده و با اتمام بهسازی و آسفالت راه روستایی 67 خانوار دائم از نعمت یک راه مناسب و ایمن بهره‌مند شدند.

معاون راه روستایی راه و شهرسازی مازندران شرایط خاص جوی منطقه، کمبود مصالح، فاصله زیاد حمل مصالح و کمبود اعتبار را از مشکلات عمده پروژه‌های راهسازی در محورهای روستایی مازندران اعلام کرد.

وی در پایان یادآور شد: مازندران دارای 7 هزار و 766 کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول