اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان:

اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز تویسرکان در دستور کار است

خبرگزاری فارس: رئیس راه و شهرسازی تویسرکان گفت: اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار دارد.

اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز تویسرکان در دستور کار است

آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه راه اظهار داشت: در حوزه راه اقدامات و کارهای اجرایی به دو بخش راهداری تابستانی و راهداری زمستانی تقسیم می‌شود.

وی افزود: در رابطه با راهداری تابستانی اقدامات زیادی از قبیل نصب علائم،‌ لکه‌گیری، درزگیری و... توسط راه و شهرسازی تویسرکان انجام شد.

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان با اشاره به آمادگی این اداره در تمام فصول تصریح کرد: در راستای راهداری زمستانی نیز اکیپ‌های این اداره در دو راهدارخانه گردنه دولایی و راهدارخانه مرکزی تجهیز می‌شوند که حدود 450 کیلومتر از راه‌های استحفاظی زیر پوشش این اداره را عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و... انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: هر ساله اکیپ‌های راهداری شهرستان تویسرکان از 15 آبان ماه برای ارائه خدمات در راهدارخانه‌ها مستقر می‌شوند.

آزادی با بیان اینکه این شهرستان دارای چهار اکیپ راهداری و دو اکیپ پشتیبانی است، گفت: چهار اکیپ راهداری در دو شیفت در دو راهدارخانه مستقر و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: حدود 30 دستگاه و 40 نیروی اجرایی مستقر است اما هنوز اینها به صورت قطعی درنیامده چون از 15 آذر ماه به بعد کار انجام می‌شود هنوز قطعی نشده است.

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان با اشاره به نقاط حادثه‌خیز شهرستان تویسرکان اضافه کرد: خروجی تونل دولایی یکی از نقاط حادثه‌خیز به شمار می‌رود که امسال توسط اکیپ امانی اداره راه و شهرسازی تویسرکان اصلاح شد.

وی تصریح کرد: در این راستا محور خیرآباد به فرسفج حد فاصل خیرآباد به سید شهاب نیز سه مورد اصلاح تقاطع و شانه‌سازی صورت گرفت که این موارد نیز توسط اکیپ‌های امانی اداره انجام شد.

آزادی یادآور شد: چند نقطه حادثه‌خیز نیز در دست پیگیری است تا با اعتباری که به آنها تعلق می‌گیرد در قالب پیمانی انجام شود و با احداث روشنایی برای آشکارسازی نقاط پرحادثه و نصب شیار لرزاننده این نقاط حادثه‌خیز نیز برطرف شود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تقاطع فرسفج در محور تویسرکان ـ کنگاور، محدوده گزندر در محور تویسرکان ـ خیرآباد و دو پیچ در گردنه دولایی و خیرآباد که به نوعی حادثه‌خیز تلقی می‌شوند از جمله نقاطی هستند که اصلاح و ایمن‌سازی آنها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول