اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خیریه «با دست‌های شکوفا» خبر داد

خدمات‌ موسسه با دست‌های شکوفا به 1300 نابینا و کم‌بینای گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خیریه «با دست‌های شکوفا» گیلان گفت: یک‌هزار و 300 نابینا و کم‌بینا زیرپوشش موسسه خیریه با دست‌های شکوفا هستند.

خدمات‌ موسسه با دست‌های شکوفا به 1300 نابینا و کم‌بینای گیلان

سعید درویشان‌فیکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه فعالیت رسمی موسسه با دست‌های شکوفا از سال 82 زیر نظر بهزیستی استان آغاز شده است، اظهار کرد: این موسسه به نابینایان و کم‌بینایان در سطح گیلان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تعداد نابینایان و کم‌بینایان زیرپوشش موسسه خیریه مذکور را یک‌هزار و 300 نفر دانست و گفت: یکی از خدمات مختلف ما به مددجویان پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان است.

این مسئول پرداخت کمک هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های نیازمند را از دیگر خدمات این موسسه دانست و افزود: کمک هزینه آموزشی و کمک هزینه درمانی از دیگر خدمات ما به مددجویان است.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن کمک‌هایی برای ساخت و یا تعمیر منازل مددجویان انجام می‌شود، گفت: اجرای فعالیت‌های هنری، فرهنگی، کلاس‌های سوادآموزی و آموزش خط بریل و ... از دیگر فعالیت‌های این موسسه به نابینایان و کم‌بینایان است.

درویشان‌فیکوهی، با اشاره به اجرای موفق طرح حامی توسط موسسه خیریه با دست‌های شکوفا، ابراز کرد: سال گذشته 120 فرد خیر و نیکوکار حدود 200 میلیون ریال به این موسسه خیریه کمک مالی کردند.

وی به پرداخت کمک هزینه جهیزیه به مددجویان این موسسه اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا مبلغ 112 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان زیرپوشش این موسسه اختصاص یافت.

مدیرعامل موسسه خیریه «با دست‌های شکوفا»، با بیان عملکرد شش ماه نخست سال جاری این موسسه خیریه، تصریح کرد: در راستای طرح حامی 130 فرد نیکوکار حدود 98 میلیون ریال به این موسسه کمک کردند.

وی با قدردانی از تمام خیرین و نیکوکاران گیلان، از آنها خواست تا به این قشر از جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول