اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نابینایان

جشن جهانی عصای سفید در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: به منظور تکریم از روشندلان مراسم جشنی به مناسبت روز جهانی عصای سفید در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد برگزار شد.

جشن جهانی عصای سفید در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز جشنی به مناسبت روز جهانی عصای سفید با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولین برگزار شد.

قباد مبشری ضمن تبریک این روز به نابینایان در سطح استان اظهار کرد: همه افراد جامعه به نوعی نیاز به عصا دارند که نابینایان ار این امر مستثنی نیستند و همه وظیفه داریم تکیه‌گاه آن‌ها باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر کسی در زندگی نیاز به راهنمایی و مراقبت دارد که باید در هر زمان در برخورد با معلولین و بسته به میزان مشکلات آن‌ها مددکار آن‌ها بوده و در همین زمینه با روحیه باز روشندلان را پذیرا باشیم.

مبشری با ذکر سؤالی که آیا وظیفه عموم مردم واگذار کردن نابینایان به مراکز و سازمان بهزیستی است، گفت: سازمان بهزیستی استان به میزان مقدور نیازهای آن‌ها را پیگیری و بررسی می‌کند و با توجه به این امر اقشار مردم باید در مکان‌های عمومی این روشندلان را مراقبت کنند و مورد احترام قرار دهند.

وی رسیدگی به مشکلات نابینایان را از اولویت‌های کاری برشمرد و گفت: با توجه به میزان اعتبارات خدمات بی‌شائبه‌ای به نابینایان ارائه شده که توجه و همت هر چه بیشتر مسئولین برای رسیدگی به مشکلات و برنامه‌های آن‌ها را می‌طلبد.

در این جشن از تعدادی از روشندلان برگزیده در مناسبت‌ها و مسابقات مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول