اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

اجرای طرح‌های هادی مازندران 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در بحث اجرای طرح هادی به طور میانگین برای هر روستا حدود 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است که در مجموع به 300 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در استان نیازمندیم.

اجرای طرح‌های هادی مازندران 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

عیسی هاشمی حیدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به وضعیت طرح هادی در استان بیان داشت: نزدیک به یک هزار و 300 طرح هادی مازندران در دست تهیه بوده که حدود 800 طرح هادی ابلاغ شده است.

وی افزود: 350 طرح هادی تاکنون اجرایی شده و بقیه طرح‌ها نیز باید ظرفیت اجرا پیدا کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه در تهیه طرح هادی مشکلی نداریم، تصریح کرد: برای حدود یک هزار و 700 روستا که دهیاری مصوب دارند می‌توانیم طرح‌شان را تهیه کنیم ولی در بحث اجرا به طور میانگین برای هر روستا حدود 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است که در مجموع به 300 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی نیازمندیم.

هاشمی حیدری ادامه داد: این اعتبار باید در یک فرآیند زمانی مناسب برای اجرایی شدن طرح‌ها لحاظ شود.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌هایی که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند، اضافه کرد: در حال جمع‌بندی تعداد طرح‌هایی که در ایام دفاع مقدس به بهره‌‌برداری می‌رسند هستیم، تعدادی از طرح‌های مهر ماندگار نیز همانند بیمارستان 160 تختخوابی چالوس و آمل در این ایام ظرفیت افتتاح دارند که کار ساختمان آن به تمام رسیده و برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحویل داده می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار مازندران عنوان کرد: کار بعضی از طرح‌ها را هم سازمان بسیج سازندگی مازندران برعهده دارد که عموما این طرح‌ها روستایی بوده و برای توسعه و آبادانی روستاها افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول