اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

اجرای طرح جهادی ویژه به منظور پاک‌سازی محله‌ای در قم

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح جهادی ویژه به منظور پاک‌سازی محله‌ای در زمینه آراستگی محیط شهری خبر داد.

اجرای طرح جهادی ویژه به منظور پاک‌سازی محله‌ای در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جهان‌بخش نجف‌زاده اظهار کرد: با توجه به تأکید شهردار قم مبنی بر رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر اجرای طرح مذکور در دست اجرا است.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس در ماه مهر، طرح جهادی ویژه به منظور پاک‌سازی محله‌ای در زمینه آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نازیبایی‌های بصری و زیست محیطی به ویژه در معابر اصلی منتهی به مدارس و مراکز آموزشی در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: طرح پاک‌سازی و شستشوی حاشیه کمربندی، زمین‌های بایر و معابر به ویژه معابر اصلی منتهی به مدارس با توجه به اولویت مورد اجرا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این طرح با مشارکت و همیاری نواحی 26 گانه مناطق هشت‌گانه شهرداری با سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز و زیباسازی شهرداری با استفاده از هزار نیروی انسانی و 150 دستگاه و خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین به منظور رفع سریع مشکلات پر مخاطره صورت گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول