اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه:

بیشتر ادارات کهگیلویه از جایگاه اطلاع‌رسانی بی‌اطلاعند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه گفت: متأسفانه بسیاری از ادارات کهگیلویه از جایگاه اطلاع‌رسانی بی‌اطلاعند و به شأن خبرنگاری واقف نیستند.

بیشتر ادارات کهگیلویه از جایگاه اطلاع‌رسانی بی‌اطلاعند

به  گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کیوان سروش‌مقدم عصر امروز در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با بیان اهمیت خبر و اطلاع‌رسانی در جامعه اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان  وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه اضافه کرد: تعامل مثبت و سازنده بین مدیران و اصحاب رسانه می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی موجود را برطرف کند.

وی با بیان این‌که تعامل با رسانه و تحمل انتقادهای سازنده رسانه‌ها می‌تواند به عنوان موتور محرکه برنامه‌های مدیران باشد، تصریح کرد: عدم انتقادپذیری و کتمان برخی مسائل به وسیله مدیران می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکره جامعه وارد کند.

رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه صداقت مدیران در ارائه اطلاعات و اخبار، افزایش انتقادپذیری و بالا رفتن آستانه تحمل مدیران را در بالا بردن  کیفیت خبرهای شهرستان بسیار مؤثر دانست و افزود: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای کهگیلویه نسبت به تقویت روابط عمومی‌های خود همت بیشتری به خرج دهند.

سروش‌مقدم با اشاره به این‌که هنوز جایگاه اطلاع‌رسانی و شأن خبرنگاری در میان اکثر ادارات و نهادهای شهرستان کهگیلویه نهادینه نشده است، ابراز داشت: امیدواریم روزی فرا رسد که همه مدیران استانی و شهرستانی با شناخت قابل قبول از جایگاه رسانه، نسبت به برقراری ارتباط و تعامل سازنده با این قشر به پیش روند.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه  ابراز داشت: با توجه به محرومیت استان و به تبع آن شهرستان کهگیلویه، قطعا تعامل خوب و سازنده مدیران و رسانه‌ها می‌تواند در رشد و توسعه هر چه سریع‌تر منطقه ما  کمک شایانی کند.

وی با بیان این‌که تشکیل نهادهای مرتبط با رسانه و مطبوعات در استان نقش مؤثری در کیفیت‌بخشی به کار  اطلاع‌رسانی و بالا بردن راندمان کار خبرنگاران دارد، اضافه کرد: تشکیل خانه مطبوعات، سرای روزنامه‌نگاران، انجمن خبرنگاران کهگیلویه و کانون خبرنگاران گچساران از جمله گام‌های مهم و مؤثر در جهت اعتلای کار خبری و  بالا بردن جایگاه خبرنگاران است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول