اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان خبر داد

تولید سالانه 2700 تن گوشت قرمز در نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نهبندان از تولید سالانه حدود 2 هزار و 700 تن گوشت قرمز در این شهرستان خبر داد.

تولید سالانه 2700 تن گوشت قرمز در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، عزیز باقری صبح امروز در جمع مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: اکثر جمعیت نهبندان با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی این شهرستان وابسته به بخش کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: این شهرستان در زمینه کشاورزی و دامداری دارای استعدادها و قابلیت‌های فراوانی است و توجه و تامین زیرساخت‌های اساسی در نهبندان می‌تواند رونق اقتصادی در این شهرستان را محقق سازد.

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون این شهرستان از لحاظ صنایع تکمیلی و تبدیلی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، تصریح کرد: آماده شدن و بهره‌برداری از کارخانه شیر و کشتارگاه صنعتی که هم‌اکنون در دست اجراست می‌تواند در اشتغال، تولید و پیشرفت شهرستان نقش موثری را ایفا کند.

باقری یادآور شد: نهبندان در زمینه‌های تولید علوفه، زیتون، خرما و شتر یکی از شهرستان‌های برتر خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این شهرستان دارای حدود 123 هزار راس گوسفند و بره، 320 هزار راس بز و بزغاله و حدود 13 هزار نفر شتر است، ادامه داد: سالانه در این شهرستان حدود 2 هزار و 700 تن گوشت قرمز تولید می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان از فعالیت 23 واحد مرغداری در این شهرستان خبر داد و افزود: سالانه در نهبندان به میزان یک‌هزار و 400 تن گوشت مرغ تولید می‌شود.

باقری اظهار کرد: در شهریور‌ماه سال جاری 50 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول