اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

مدیریت صحیح منابع راهگشای مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت صحیح منابع و اعتبارات ملی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است.

مدیریت صحیح منابع راهگشای مشکلات اقتصادی است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ایران اسلامی در 33 سال از عمر انقلاب اسلامی تحت تحریم‌ها و فشارهای دشمنان بوده و به لطف پروردگار و همراهی مردم تاکنون مقاومت کرده و خواهد کرد.

وی افزود: تحریم‌ها نه تنها نمی‌تواند به کشور آسیب برساند بلکه مردم را مقاوم‌تر کرده و سبب می‌شود تا روحیه ایستادگی در آن‌ها تقویت شود.

جلیل با بیان اینکه امروز اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل کاملا محرز است، تصریح کرد: این نظام امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه تبدیل شده و الگویی والا برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان به شمار می‏رود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعامل و همراهی دستگاه‌ها و نهادهای کشور در رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور نه تنها می‎توان مسائل و مشکلات اقتصادی اخیر را از میان برداشت بلکه می‎توان فرصت‌های خوبی را برای رسیدن به قله‌های موفقیت ایجاد کرد.

جلیل ادامه داد: امید می‎رود با دور زدن تحریم‌های دشمن، مدیریت درست اعتبارات ملی، مصرف بهینه منابع و توجه به اقتصاد غیرنفتی از این گردنه نیز به سلامت عبور کنیم.

وی در ادامه به طرح سئوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: سئوال از رئیس جمهور و وزیران حق قانونی مجلس است و در راستای تعامل بیشتر با مسئولان و رفع مسائل و مشکلات کشور انجام می‎گیرد.

جلیل خاطرنشان کرد: این در حالی است که در حال حاضر با صرف نظر کردن از این موضوع و بهره‌گیری از راهکارهای دیگر از جمله تعامل بیشتر با مسئولان و مدیریت صحیح منابع می‎توان مسائل و مشکلات کشور را رفع کرد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول