اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فعلا تغییر مدیریتی نداریم/ مدیری که در خدمت مردم نباشد باید برود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با بیان اینکه فعلا تغییر مدیران استانی در دستور کار نیست گفت: هر مدیری که در خدمت مردم نباشد باید مسئولیتش را واگذار کند و برود.

فعلا تغییر مدیریتی نداریم/ مدیری که در خدمت مردم نباشد باید برود

فریدون حسنوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی به برنامه‌های سفر به شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها را به سه شیوه دنبال می‌کنیم؛ یکی سرکشی به پروژه‌هایی است که در جهت توسعه استان در حال اجراست و یکی از موارد دیگر سفرها، سرکشی به شهرستان‌هاست که از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: یک مورد از سرکشی‌هایی که انجام می‌دهیم سرکشی‌های غیرمترقبه است و بدون هماهنگی قبلی در ارتباط با موضوعاتی که مطالبه مردم است انجام می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌هایی که در استان بوشهر وجود دارد می‌تواند یک نقطه قوتی برای کل کشور در تولید و سرمایه‌گذاری باشد.

وی یادآور شد: در استان بوشهر زمینه فعالیت‌های عمده کشاورزی، صنعت، معدن و صید و صیادی وجود دارد و کارهای بسیار خوبی می‌شود در این عرصه‌ها دنبال کرد.

حسنوند در ارتباط با بازدید صورت گرفته از کارخانه سیمان مند دشتی گفت: قرار بر این شد که بانک ملی مشکل تسهیلات ریالی کارخانه سیمان مند دشتی را حل کند و ما هم از طریق کمیسیون اقتصادی دولت مشکل ارزی آن را حل کنیم.

وی به مصوبات سفر هیئت دولت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: اکثر مصوبات سفرهای هیئت دولت در استان بوشهر محقق شده و برای بخشی از مصوبات سفرهای استانی که تاکنون محقق نشده است کمیته‌ای تشکیل داده‌ایم که اعضای این کمیته مسئولان اجرایی، دانشگاهیان و کسانی هستند که انگیزه دارند و مصوبات هیئت دولت به استان را دنبال خواهند کرد تا این مصوبات محقق شود.

وی یادآور شد: با سرعت بسیار زیادی که در اجرای طرح مهر ماندگار استان بوشهر وجود دارد، تا قبل از ماه محرم، در عید غدیر و در دهه فجر امسال بخشی از این پروژه‌های بزرگ و مورد نیاز مردم مثل بیمارستان را به بهره‌برداری خواهیم رساند و بخشی از پروژه‌های بزرگ نیز که متولی آن وزارت نفت و قرارگاه خاتم است در دو نوبت دیگر با تزریق اعتبارات به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار بوشهر در پاسخ به اینکه نماینده ارشد دولت در استان بوشهر چه قولی در رابطه با مدیریت ضعیف شهری در شهرهای استان می‌دهد گفت: من این قول را می‌دهم که هر کس در خدمت مردم نباشد مسئولیتش را باید واگذار کند به کسی دیگر و مسئولیت یعنی وقف همه چیز برای مردم و اینکه فرمایش مقام معظم رهبری سرلوحه کارها باشد.

حسنوند در رابطه با تغییر مدیران در استان نیز گفت: فعلا تغییری نداریم.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول