اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران پس از وقوع سیل خبر داد

تشکیل 2 جلسه مدیریت بحران سیل در استانداری مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران از تشکیل دو ستاد بحران در استان خبر داد و گفت: از شب که سیل در مازندران جاری شد ساعت سه و هفت بامداد دو جلسه ستاد بحران در استانداری مازندران تشکیل شد.

تشکیل 2 جلسه مدیریت بحران سیل در استانداری مازندران

سید عیسی هاشمی‌حیدری بعد از وقوع سیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه در جلسه ستاد بحران برای هر دستگاه اجرایی وظیفه‌ای تعیین شد، اظهار داشت: ساعت یک بعدازظهر امروز، سومین جلسه ستاد بحران در استانداری مازندران تشکیل می‌شود تا گزارشی از فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان به ویژه در شهرستان بهشهر داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه سیل شب گذشته خسارت جانی را برای مردم بهشهر به همراه داشت، تصریح کرد: بارندگی شدید در مازندران به ویژه شهرستان بهشهر دچار سیل شد که جان هفت نفر را گرفت.

هاشمی‌حیدری ادامه داد: باران 130 میلی‌متری در شهرستان بهشهر به سیل تبدیل شد و موجب انسداد پل و خسارت‌های جانبی جدی بر این شهر وارد آورد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه برای پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی اقدامات جدی در استان در حال انجام است، بیان داشت: روزهای اخیر همایش ملی درباره لرزش و رانش در بابلسر برگزار شد و تلاش ما این است تا مازندران به منطقه ایمن تبدیل شود.

وی از همین تریبون به شهروندان بهشهری و خانواده‌های هفت نفری که در سیل شب گذشته جان خود را از دست دادند تسلیت گفت.

به گزارش فارس، خروجی سومین جلسه ستاد بحران استان مازندران متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول