اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

برخی ادارات در انجام امور مردم ضعف مدیریتی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: برخی ادارات در انجام امور و رفع مشکلات مردم ضعف مدیریتی دارند.

برخی ادارات در انجام امور مردم ضعف مدیریتی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد با اشاره به عدم ساماندهی کشتارگاه دام شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: هنوز مشکل این کشتارگاه رفع نشده و دارای مشکل تصفیه فاضلاب و غیر بهداشتی است که برخی با سهل‌انگاری و بی‌انگیزگی موجب حل نشدن این مشکلات شده‌اند.

وی با اشاره به انتقال دام برای کشتار و ذبح به شهرستان‌های همجوار، از مهر جدید دامپزشکی برای این کشتار، خاطرنشان کرد: قطع به یقین این امر در انتقال و قاچاق دام تأثیرگذار خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به وجود 60 صنف قصاب در سطح شهرستان و پایین بودن میزان کشتار و ذبح دام در کشتارگاه اسدآباد، گفت: باید با تشکیل کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، محیط‌‌ زیست، دامپزشکی و مرکز بهداشت مشکلات کشتارگاه را طی سه روز بررسی و راهکاری برای آن بیندیشیم و همچنین در جلسه با صنف قصابان آن‌ها را مجاب کنیم که برای ذبح در کشتارگاه شهرستان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران با کوتاهی در وظیفه و رسالت خود در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شوند، تصریح کرد: برخی مدیران انگیزه‌ای برای فعالیت در ادارات ندارند و به آن‌ها تذکر داده‌ایم که در صورت عدم اصلاح خود از پست کنار بکشند.

حسن میررازی مدیر مرکز بهداشت شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه 4 هزار و 100 صنف دارای پروانه کسب در شهرستان فعالیت دارند، اظهار داشت: از این تعداد پروانه کسب 20 درصد آنان فاقد کارت تندرستی هستند که می‌طلبد در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول