اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ورامین:

وارناشهر در امر اطلاع‌رسانی مدیریت شهری ورامین موفق بوده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ورامین با اشاره به موفقیت‌های وارناشهر گفت: وارناشهر در راه خطیر اطلاع‌رسانی شهری و ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین موفق بوده است.

وارناشهر در امر اطلاع‌رسانی مدیریت شهری ورامین موفق بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین خلیلی ساعتی پیش در جلسه سالیانه تحریریه این نشریه گفت: فصلنامه وارناشهر در راه خطیر اطلاع‌رسانی شهری و ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین موفق بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین در این جلسه که اعضای تحریریه این فصلنامه حضور داشتند طی سخنانی خاطرنشان کرد: ورامین آینده درخشانی را پیش روی داشته و مطبوعات سراسری و محلی از جمله فصلنامه وارناشهر می‌تواند با ایفای نقش واقعی خویش در حوزه رسانه، در تحولات حیاتی آینده این دشت زرخیر تاثیرگذار باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: امسال در حالی یازدهمین جلسه سالیانه این نشریه برگزار می‌شود که تاکنون علی‌رغم پیچ و خم‌های گوناگون، موفقیت‌های ارزشمندی را در دو حوزه رسانه و شهروندان در سطح شهرستان و استان کسب کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین افزود: کار فرهنگی بسیار سخت و حساس بوده و باید با تداوم خود و حرکت در خط سیر مشخص و هدف واقعی خود حرکت کرده و در این راستا خدا را شاکریم که در دوره سوم این نشریه که از 1386 آغاز شده، این نشریه به‌صورت منظم تهیه و تاکنون بیست و سه شماره آن منتشر شده است.

محمد راشدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین و عضو هیئت تحریریه فصلنامه وارناشهر طی سخنان کوتاهی با اشاره به جایگاه ویژه رسانه در هدایت جوامع انسانی گفت: در حوزه محلی ورامین، فصلنامه وارناشهر به اهداف و جایگاه ویژه خود دست یافته و به خوبی توانسته از عهده ایفای رسالت واقعی خویش در امر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر به شهروندان برآید.

محمدرضا تاجیک، جانشین سردبیر، مدیر اجرایی و دبیر تحریریه فصلنامه وارناشهر در این جلسه طی سخنانی از همیاری و همکاری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ورامین قدردانی کرد و گفت: در فضای کنونی مدرن و پیشرفته رسانه‌های الکترونیک، فصلنامه مطبوعاتی وارناشهر فقط به‌ دنبال استحکام پل ارتباطی شهروندان با خادمین خویش در شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده و سعی کرده با کمترین امکانات، نشریه‌ای را در شأن مدیریت شهری ورامین برای شهروندان تولید کند.

در ادامه جلسه پس از سخنان اعضای تحریریه، با اهدای هدیه و لوح سپاس از همیاری و همکاری این اعضا شامل استاد جلال جنیدی، استاد سعید وزیری، استاد محمد امینی، حسین خلیلی عضو شورای اسلامی شهر و مدیر مسئول فصلنامه، رضا کارخانه شهردار ورامین و سردبیر فصلنامه، محمد راشدی معاون فرهنگی و اجتماعی، محمدرضا تاجیک جانشین سردبیر، مدیر اجرایی و دبیر تحریریه تجلیل شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول