اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

سیستم اقتصادی کشور نیازمند مدیریت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت سیستم اقتصادی کشور از مهم‌ترین مسائلی است که باید پیگیری و بررسی شود.

سیستم اقتصادی کشور نیازمند مدیریت است

سعید زمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برخلاف شایعه‌پراکنی‌های موجود در بازار، وجود این گرانی‌ها با وجود قیمت‌های کاذب ناشی از تحریم نیست، بلکه افرادی خاص با سوءاستفاده از وضعیت موجود بازار سعی در سوءاستفاده و بهره‌برداری از نابسامانی قیمت‌ها در بازار دارند.

وی با اشاره به نقش تورم در بازار، گفت: وجود این تورم موجب شده تا سیستم مالی و پولی کشور دچار مشکل شود و سرگردانی وضعیت موجود باید مدیریت شود.

زمانیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با مدیریت وضع موجود، گفت: دغدغه رهبری، علما و مجلس تماما کنترل تورم است تا مردم در آسایش بیشتر به سر ببرند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنترل سیستم اقتصادی از مهم‌ترین مسائلی است که باید پیگیری شود، افزود: چراکه برخی از افراد سودجو با تحت تأثیر قرار دادن بازار سعی در ایجاد آشوب دارند.

وی با اشاره به دستگیری 60 نفر از مفسدان اقتصادی در سطح کشور، افزود: در راستای کنترل بازار با افرادی که در عرصه ارز اختلال ایجاد کرده‌اند برخورد قاطع شده است.

زمانیان ادامه داد: تمام کسانی که با ارز هزار و 226 تومانی اجناس را وارد بازار کرده‌ و اجناس خود را چند برابر قیمت فروخته و یا احتکار کرده‌اند باید شناسایی و برخورد شود.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها از 33 سال پیش به ایران وارد شده است، گفت: تحریم‌ها از روزهای پیروزی انقلاب در زمان جنگ تأثیرگذار بوده اما نه به این شدت، برهمین اساس لازم است تا بازار ارز و دلار کنترل و مدیریت شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول