اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بهبهان:

پروژه بازگشایی مدارس فرایندی گسترده و جامع است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بهبهان گفت: پروژه بازگشایی مدارس در اول مهرماه فرآیندی گسترده و جامع است که باید با برنامه‌ریزی دقیق همراه باشد.

پروژه بازگشایی مدارس فرایندی گسترده و جامع است

علی فاکر امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: هدف ما فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس و اطلاع‌رسانی به موقع در همه زمینه‌ها از جمله نظام جدید و تحول بنیادین بوده تا دانش‌آموزان با شور و اشتیاق آماده ورود به مدرسه باشند.

وی افزود: در همین راستا اعضای کمیته توجیه و تبلیغات با اطلاع‌رسانی مناسب، تهیه بنر و پلاکارد، برپایی نمایشگاه به دعوت از خانواده شهدا، جانبازان و مسئولان محلی، ایجاد محیطی آرام و جذاب به منظور شاداب‌سازی مدارس می‌توانند فعالیت‌های اثربخشی در ابعاد مختلف انجام داده تا خاطره روز بازگشایی مدارس در اذهان دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان پایه اول به عنوان یک خاطره شیرین و زیبا باقی بماند.

رئیس آموزش و پرورش بهبهان در ادامه از برگزاری نشست‌هایی با حضور مدیران، معاونان و دبیران دوره راهنمایی به منظور تبیین هرچه بهتر سند تحول بنیادین خبر داد و گفت: همانگونه که ستاد پروژه مهر در اداره آموزش و پرورش تشکیل شده تا امور مربوط به سازماندهی نیروهای انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی و مسایل مختلف پیرامون ثبت‌نام را انجام دهد، لازم است مدارس نیز به طور دقیق این برنامه منسجم، منظم و جامع را در طول تابستان اجرا کرده تا با آمادگی بسیار بالا سال تحصیلی 92‌-91 را آغاز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این اقدامات همگی برای اجرایی کردن هرچه بهتر سند تحول بنیادین و نظام 3‌+‌3‌+6 در آموزش و پرورش است.

فاکر مهم‌ترین بخش پروژه مهر را سازماندهی نیروی انسانی دانست و بیان کرد: با برنامه‌ریزی که از سوی مقام عالی وزرات تعیین شد، به جای شهریور در خردادماه این امور صورت گرفت و لازم است در برنامه بعدی آن، مدیران پروژه، پرسنل همکاران را تکمیل و برنامه درسی هفتگی را تهیه کنند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: توجه به تمام بندهای آیین‌نامه اجرایی پروژه مهر و اجرای دقیق آنها، ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان، بررسی و رفع موارد امنیتی و ایمنی آموزشگاه‌ها، توجه به زیباسازی و بهسازی محیط آموزشگاه‌ها به منظور بازگشایی مدارس و تنظیم دفاتر مالی از جمله نکاتی است که مدیران و معاونان باید به آنها توجه خاصی داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول