اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

برگزاری 30 نمایشگاه سیار پلیس در مدارس آبادان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی در 30 مدرسه آبادان نمایشگاه سیار پلیس برپا می‌شود.

برگزاری 30 نمایشگاه سیار پلیس در مدارس آبادان

غلامحسین خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان آبادان یک نمایشگاه با موضوعیت نیروی انتظامی برای دانش‌آموزی در سالن اجتماعات دبیرستان ابن سینا آبادان برپا شده است.

وی افزود: همچنین نمایشگاه‌هایی مشابه نمایشگاه فوق اما به صورت سیار در 30 آموزشگاه و در مقاطع تحصیلی مختلف با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در آبادان برپا شده است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با هشدارهای اجتماعی و خطرات اجتماعی موجود در جامعه و شناسایی راه های مقابله با این معضلات، برای دانش‌آموزان برگزار شده است.

خلیلی‌نیا با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه‌ها گفت: در این نمایشگاه‌ها دستاوردهای نیروی انتظامی در قالب فیلم، تصویر، عکس و نمادهای نوشتاری به نمایش در آمده است.

وی افزود: آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردها و اقدامات نیروی انتظامی در همه ایام سال به خصوص هفته نیروی انتظامی بر لزوم برپایی این گونه نمایشگاه‌ها است.

معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: خانواده‌ها در تعامل با پلیس و آموزش و پرورش می‌توانند در جلوگیری از وقوع جرم و اتفاقات اجتماعی تأثیر به‌سزایی داشته باشند.

وی در پایان گفت: اداره آموزش و پرورش آبادان از همکاری و فعالیت نیروی انتظامی شهرستان در شناسایی خطرات موجود در جامعه به دانش‌آموزان و برپایی نمایشگاه‌ تشکر کرده و امیدوار است روند این همکاری دو طرفه بین این دو ارگان حساس جامعه، در شهرستان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول