اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم:

حضور در پیشگاه شهدا انسان را به خدا نزدیک می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گفت: نزدیک بودن به خداوند احساسی است که از حضور در پیشگاه شهدا به انسان منتقل می‌شود.

حضور در پیشگاه شهدا انسان را به خدا نزدیک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ناصر حمزه‌ای امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان و فرهنگیان به مناطق جنگی جنوب که در سالن شهید اخلاقی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار شد، اظهار کرد: همه شرکت‌کنندگان در این سفرها باید سعی کنند بهره معنوی لازم را ببرند.

وی با تاکید بر ارزش والای معنوی سفرهای راهیان نور افزود: باید توجه داشت که مناطق جنگی مناطقی مقدس هستند که خون شهدا بر روی آن ریخته شده و برخی از آن‌ها هنوز در آنجا مدفون هستند.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش ادامه داد: نزدیک بودن به خداوند احساسی است که از حضور در پیشگاه شهدا به انسان منتقل می‌شود زیرا افراد می‌توانند در این فضای معنوی، آینده‌ای نیکو را برای خود ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه 220 نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های ناحیه دو آموزش و پرورش در این سفر به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: زیارت مزار دو شهید گمنام مدفون در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) برنامه ابتدایی این دانش‌آموزان بوده و آنان پس از حضور در مناطق جنوبی کشور به بازدید از مناطق دوکوهه و دهلاویه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول