اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع لیگ برتر کاراته کشور

کاراته‌کای قزوینی به تیم پاس همدان پیوست

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی کاراته کشور گفت: با پیشنهاد تیم کاراته پاس همدان، در رقابت‌های لیگ بزرگسالان کاراته کشور برای این تیم بازی می‌کنم.

کاراته‌کای قزوینی به تیم پاس همدان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میثم رشوند کاراته‌کای قزوینی که چندین دوره سابقه عضویت در تیم ملی کاراته را دارد، با پیشنهاد تیم کاراته پاس همدان، برای لیگ جدید بزرگسالان کاراته کشور با این تیم قرارداد بست.

میثم رشوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با پیشنهاد تیم کاراته پاس همدان، برای رقابت‌های لیگ جدید بزرگسالان کاراته کشور به این تیم پیوستم.

وی ادامه داد: تیم کاراته پاس همدان از حامی مالی خوبی برخوردار است و این یکی از مؤلفه‌های اصلی تیم‌داری در لیگ برتر کاراته کشور به حساب می‌آید.

عضو تیم ملی کاراته کشور با بیان اینکه تیم کاراته پاس همدان در سال گذشته عملکرد خوبی را در لیگ برتر کاراته بزرگسالان کشور از خود برجای گذاشت، عنوان کرد: این تیم از بازیکنان فنی برخوردار است و عملکرد مطلوبی نیز داشته است.

رشوند با اشاره به اینکه تیم کاراته پاس همدان هر ساله در لیگ برتر کاراته بزرگسالان کشور مدعی سکو است، افزود: با وجود اینکه تمایل داشتم با تیم کاراته استان قزوین در این لیگ حضور پیدا کنم ولی براساس پیشنهاد، با تیم کاراته پاس همدان قرارداد بستم.

این کاراته‌کای قزوینی با بیان اینکه از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است، ابراز کرد: تمرینات را با تمام عشق و علاقه پیگیری می‌کنم و خود را برای حضوری موفقیت‌آمیز در تیمی غیربومی آماده می‌کنم.

رشوند اضافه کرد: البته سایر مسابقات‌ را با نام استان قزوین بر روی تشک می‌روم و این مایه افتخار من است.

عضو تیم ملی کاراته کشور در خاتمه اذعان کرد: با توکل بر خدا و تلاش و پشت‌کار به افق‌های دوردست فکر می‌کنم و برای رسیدن به هدفم از تمام ظرفیت‌هایم استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول