اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

دانشجویان کلیدواژه پیشرفت علمی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج با تأکید بر نقش دانشجویان در توسعه کلان کشور گفت: دانشجویان کلیدواژه پیشرفت علمی در جمهوری اسلامی ایران هستند.

دانشجویان کلیدواژه پیشرفت علمی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین مراسم افتتاحیه حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان آوج با حضور سیدعبد‌الله موسوی فرماندار شهرستان آوج، مهدی بزرگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین و تعدادی از مسئولان در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان آوج در این مراسم اظهار کرد: بنابر احدایث و روایات ائمه اطهار یاران واقعی دین اسلام کسانی هستند که اهل تقوا و بصیرت بوده و در مسیر رضایت الهی جهاد می‌کنند.

سیدعبد‌الله موسوی اضافه کرد: شهدای دفاع مقدس نیز با خلوص و معنویت نابی که از خود بر جای نهادند، موجب شدند که انقلاب اسلامی برای همیشه از شر دشمنان و معاندان محفوظ بماند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با بصیرت قوی و انقلابی و اراده بلند هیچ‌گاه اجازه گستاخی دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرز‌های این کشور نمی‌دهند، تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه سبب می‌شود که پیوند عمیق بین مردم و آرمان‌های الهی ایجاد شده و این آرمان‌ها همچنان تا پیروزی نهایی استمرار یابد.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به ضرورت آشنایی با راهکار‌ها و برنامه‌های شبیخون فرهنگی و جنگ نرم عنوان کرد: دانشجویان در این میان نقش کلیدی و اساسی را برای مقابله با این جنگ نابرابر بر عهده داشته که لازم است با افزایش بصیرت و روحیه معنوی، خود را برای ساختن و اعتلای نام جمهوری اسلامی در بین ملت‌های دیگر آماده کنند.

موسوی بیان کرد: هوشیاری و مقاومت برابر تهدیدات، توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های استکبار موجب می‌شود که تمام نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان اسلام از بین رفته و نابود شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین نیز در این مراسم با تبیین جایگاه والا و ارزشمند دانشجو در جامعه عنوان کرد: دانشجویان امروز به عنوان پرچم‌داران قله‌های سرافرازی برای نظام اسلامی و مانند کوهی مقاوم در برابر رجز‌خوانی‌های یاوه‌گویان هستند.

مهدی بزرگر خاطر نشان کرد: قطعأ با جدیت و تلاش همه دانشجویان و اقشار جوانان شاهد رشد و اعتلای کشور در عرصه‌های جهادی هستیم.

گفتنی است مصطفی افتخاری در پایان مراسم به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان آوج معرفی و در جایگاه خود منصوب شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول