اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد‌ دانشگاهی خراسان رضوی:

فرهنگسرای دانشجویی مرکز جهاد ‌دانشگاهی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد‌دانشگاهی خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه و پیشرفت فرهنگ و هنر، فرهنگسرای دانشجویی مرکز جهاد ‌دانشگاهی مشهد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهنگسرای دانشجویی مرکز جهاد ‌دانشگاهی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید غیور مبرهن دقایقی پیش در افتتاحیه نگارخانه فردوسی جهاد‌دانشگاهی مشهد در تالار فردوسی این مرکز اظهار کرد: مرکز جهاد ‌دانشگاهی مهد بسیاری از هنرمندانی بزرگیست که از گذشته تا حال افتخارات قابل ذکری در عرصه هنر تقدیم جامعه کرده‌اند.

وی افزود: هنر و فرهنگ تاثیرات متقابل بر هم دارند و اشاعه هنر به غنای فرهنگ کمک می‌کند، گذشته، حال و آینده معجزه هنر را بر فرهنگ جوامع آشکار ساخته و از این حیث قشر فرهنگی و هنرمند باید به شکل وی‍ژه برنامه‌های خود را هدفمند کنند.

غیور از اعتبارات در حوزه پژوهش و مسائل فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: بیش از 90 درصد هزینه‌ها در این دو بخش از عهده دولت خارج است ولی با توجه به اهمیت مقوله هنر و پژوهش، جهاد‌ دانشگاهی استان  تلاش خود در جهت اعتلای این جایگاه می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی ماندگارترین اثر را اثر هنری دانست و افزود: نگارخانه فردوسی فرهنگسرای جهاد‌دانشگاهی از جمله این فعالیت‌ها در راستای تحقق توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بوده و در آینده‌ای نزدیک این مرکز دستاوردهای موفق خود را در حوزه پژوهش ارائه می‌کند.

وی مسائلی چون نوسانات ارز،تحریم‌ها و موانع دیگر را در جهت اهداف جهاد ‌دانشگاهی در این مسیر سرعت‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: در تنگناها به موفقیت می‌رسیم و اثبات می‌کنیم که توانمندی در تمام عرصه‌ها بدون وابستگی زودتر محقق می‌شود.

غیور در خاتمه با گشایش نگارخانه فردوسی خواستار حضور پرشور هنرمندان در این نگارخانه و استفاده مفید با بازدهی بالا شد، همچنین دستاورد نگارخانه را پرورش هنرمندانی در عرصه بین‌المللی و ملی دانست.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول