اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهید چمران:

دانشجویان شاهد مروج اخلاق و عفاف در دانشگاه باشند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید ترویج و نشردهنده فرهنگ حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی در محیط دانشگاه باشند.

دانشجویان شاهد مروج اخلاق و عفاف در دانشگاه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن مروتی ظهر امروز در نشست دانشجویان نو ورود شاهد و ایثارگر با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان کار و خدمت به این دانشجویان را موجب افتخار دانست و اظهار داشت: در مقابل، از دانشجویان شاهد و ایثارگر انتظار داریم خود را شایسته نام این دانشگاه بزرگ نشان دهند.

وی با توصیه دانشجویان نو ورود به استفاده از فرصت‌ها برای ارتقاء و توانمندی در حوزه علمی، فرهنگی، پژوهشی و مهارتی، تصریح کرد: انتظار داریم توانمند وارد جامعه شوید چرا که این اطمینان وجود دارد که هرکاری به دست شما بیفتد دلسوزانه آن را به سرانجام خواهید رساند.

مروتی جمعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز را حدود 700 نفر اعلام و آنها را مایه افتخار و برکت این محیط علمی توصیف کرد و گفت: خرسندیم که به زودی با تشییع و تدفین پیکرهای پاک دو شهید گمنام، تبرک خاک و محیط دانشگاه شهید چمران صد چندان خواهد شد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز وضعیت این دانشگاه از نظر تعداد قراردادهای پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی در ردیف دوم و از نظر مبلغ قراردادها در جایگاه سوم در سطح کشور عنوان کرد و افزود: از نظر رتبه‌بندی دانشگاه‌ها با در نظر گرفتن شاخص‌های آموزشی و پژوهشی پانزدهمین دانشگاه در سطح کشور هستیم.

مروتی رشد تحصیلات تکمیلی در سال‌های اخیر را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 96 رشته کارشناسی ارشد و 45 رشته دکتری ph.D با وجود حدود 4 هزار دانشجو در این مقاطع در دانشگاه وجود دارد که نقش آنها در تولیدات علمی و مقالات منتشر شده، مشهود است.

وی تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه را 519 نفر اعلام کرد و گفت: توانایی جذب تعداد بیشتری استاد در رشته‌ها و گروه‌های مختلف را داریم و چشم‌انتظار دانشجویان شاهد و ایثارگر هستیم تا پس از فراغت از تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی به جمع اساتید بزرگترین دانشگاه جنوب غرب کشور بپیوندند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول