اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد همدان:

14 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد همدان تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دانشگاه آزاد همدان اکنون پس از گذشت 25 سال در مجموعه­ای به وسعت قریب به 100 هکتار با بیش از 14 هزار دانشجو، بیش از 250 نفر عضو هیئت علمی و 300 نفر کارمند، 118 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی فعالیت دارد.

14 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد همدان تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، سید علی‌اصغر تروهید در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه با ابراز خشنودی از این که در جمع دانشجویان ورودی جدید حضور دارد، اظهار داشت: شما با قبولی در دانشگاه وارد فصل نو و جدیدی از زندگی خود شده‌اید و باید قدر این ایام را بدانید.

وی با اشاره به سخنان دکتر دانشجو مبنی بر اینکه مهم‌ترین دغدغه‌اش ارتقای فرهنگ دینی و کیفیت آموزش و پرورش در دانشگاه آزاد است، بیان داشت: در واحد همدان به مسائل فرهنگی نگاه ویژه‌ای شده است.

رئیس دانشگاه آزاد همدان خاطرنشان کرد: دانشگاه واحد همدان در 25 مرداد ماه سال 1366 فعالیت خود را با رشته‌های معارف اسلامی، زبان انگلیسی و ریاضیات در مقطع کارشناسی پیوسته و حسابداری، دینی عربی، ادبیات فارسی، آموزش ابتدایی و علوم تجربی در مقطع کاردانی آموزش معلمان و با 642 نفر دانشجو و شش نفر کارمند آغاز کرد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان اکنون پس از گذشت 25 سال در مجموعه­ای به وسعت قریب به 100 هکتار با بیش از 14 هزار دانشجو، بیش از 250 نفر عضو هیئت علمی و 300 نفر کارمند، 118 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکترا، 30 هزار فارغ‌التحصیل و با درجه بسیار بزرگ در زمره بزرگ‌ترین دانشگاه‌های غرب کشور محسوب می‌گردد.

تروهید تصریح کرد: حرکت به سمت دانشگاهی کار آفرین و مؤثر در رشد و توسعه اقتصادی کشور، برتر در ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به اقشار مختلف جامعه، پیشتاز در تولید علم، نظریه و اندیشه، مجهز به مراکز پژوهشی پیشرفته بر اساس استانداردهای بین‌المللی، پاسخگو به انتظارات جدید جامعه و شناخته شده در مجامع معتبر بین‌المللی که فارغ‌التحصیلان آن جامعه انسانی آینده را خواهند ساخت، چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

در این جلسه معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نیز با بیان کارکردهای فرهنگی این مجموعه پرداخت.

حجت‌الاسلام شاکری گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به عنوان یک نهاد فرهنگی پویا در جهت ارائه خدمت به دانشجویان آماده است.

وی افزود: برگزاری طرح قرآنی ضیافت اندیشه، عمره دانشجویی، ازدواج دانشجویی، کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله فعالیت‌های این دفتر است.

عزیز کمالیان مدیر فرهنگی دانشگاه واحد همدان نیز با اشاره به این موضوع که دانشجویان می‌توانند بر جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند، گفت: معاونت فرهنگی واحد همدان با تشکیل کانون‌های مختلف دانشجویی سعی دارد اوقات فراغت تمامی دانشجویان را به نحو شایسته پُر کند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول