اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دنشگاه علوم پزشکی مازندران:

فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید متناسب با برنامه‌های معرفتی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید متناسب با برنامه‌های معرفتی باشد.

فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید متناسب با برنامه‌های معرفتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدمهدی ناصحی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها، فرمانداران با شورای تامین استانداری مازندران با بیان اینکه برخی اساتید دانشگاه‌ها فقط به مسائل علمی و آموزشی توجه دارند، اظهار داشت: برخی اساتید و دانشجویان نسبت به فعالیت‌های فرهنگی کم توجه هستند.

وی ادامه داد: در پایان دولت دهم می‌طلبد مباحث فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها پررنگ‌تر شود.

ناصحی تصریح کرد: فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید متناسب با برنامه‌های معرفتی باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و حضور افراد برجسته سیاسی در دانشگاه‌ها می‌تواند بر اهمیت موضوع در بین دانشجویان اثرگذار باشد، بیان کرد: مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی کشور به درستی برای دانشجویان تبیین شود.

وی ادامه داد: آگاهی صحیح دانشجویان و اساتید به مسائل مختلف جامعه سبب فعالیت‌های درست دانشجویان در بخش‌های مختلف کشور در دانشگاه‌ها می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور رئیس سازمان صدا و سیما در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زودی خبر داد و گفت: برای پیشگیری از مشکلات احتمالی، دانشجویان باید از مسائل سیاسی روز آگاهی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: دانشجویان با آگاهی که نسبت به موضوعات مختلف جامعه پیدا می‌کنند به جای نگرانی و تهدیدات به تبلیغات نظام اسلامی می‌پردازند.

ناصحی با اشاره به اینکه روسای دانشگاه‌ها در بحث صنفی دانشجویان دغدغه دارند، بیان کرد: با توجه به کمبود اعتبار، خوابگاه، تامین غذا و ایاب و ذهاب دانشجویان از سری مسائل صنفی دانشگاه است که مورد دغدغه واقع شده است.

این مسئول به رشد و توسعه‌ای که در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد اشاره کرد و گفت: سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی مازندران با 49 رشته پزشکی فعالیت می‌کرد و امسال دانشگاه علوم پزشکی دارای 76 رشته تحصیلی است.

وی ادامه داد: البته این ارتقا در رشته‌های دانشگاه‌های دولتی نیازمند خوابگاه و سرویس تغذیه دانشجویان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اذعان کرد: سعی ما حساسیت‌زدایی دانشجویان در دانشگاه‌هاست، اگر حمایت‌های صنفی صورت نگیرد در شش ماه پایان سال به عنوان چالش تلقی می‌شود.

وی متذکر شد: فعالیت برخی فضاهای مجازی و سیاه نمایی‌های دشمن می‌تواند برای دانشجویان اثر منفی داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول