اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری زیرساخت لازم برای جذب سرمایه است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر ارائه مشوق‌‌های سرمایه‌گذاری را بزرگترین زیرساخت برای جذب سرمایه و رونق اقتصادی در این منطقه اعلام کرد.

ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری زیرساخت لازم برای جذب سرمایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در در جلسه بررسی راهکارهای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال اظهار داشت: همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در شرایطی در شهرستان‌های خلخال و کوثر برگزار می‌کنیم که این شهرستان‌ها نیازمند خروج از بن‌بست محرومیت هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان کوثر فرصت‌های مناسبی برای رشد و ترقی دارد افزود: استعدادهای صنعت و معدن، گردشگری، صنایع دستی و بازرگانی این شهرستان مغفول مانده که امیدواریم با برگزاری اولین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری زمینه برای معرفی این قابلیت‌ها فراهم شود.

این مسئول شهرستان کوثر را از مناطق مستعد باغداری و محصولات زراعی عنوان کرد و گفت: شهرستان کوثر با تولید 21 هزار تن محصول سر درختی و با تولید سالانه 46 هزار تن محصولات زراعی زمینه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری بیشتر است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای که برای برگزاری این همایش صورت گرفته که همه این موارد در همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه خواهد شد تا از این طریق بتوانیم جذب سرمایه‌گذار کرده و شهرستان‌های خلخال و کوثر را به حد بالایی از سرمایه‌گذاری برسانیم.

فرماندار کوثر این شهرستان را نیازمند‌ترین منطقه برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرد و افزود: در شهرستان کوثر با داشتن زمینه‌های لازم برای گردشگری می‌توانیم سالم‌ترین و پردرآمد‌ترین فعالیت اقتصادی را داشته باشیم چرا که شهرستان کوثر به دلیل داشتن مکان‌های تاریخی، طبیعی، اماکن مذهبی و طبیعت‌گردی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای احداث زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران خواستار ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری، جذب نخبه‌های علمی و اقتصادی، زمینه‌سازی برای سرمایه گذاری‌، رفع موانع و ارائه راهکارهای موانع سرمایه‌گذاری در این مناطق شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول