اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان‌های راهیان نور

نخستین گروه دانش‌آموزان پیشوا عازم سرزمین‌های نور شدند

خبرگزاری فارس: نخستین گروه دانش‌آموزان شهرستان پیشوا طی مراسمی به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

نخستین گروه دانش‌آموزان پیشوا عازم سرزمین‌های نور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش نخستین گروه دانش‌آموزی شهرستان پیشوا در قالب کاروان راهیان نور عازم سرزمین‌های نور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در حاشیه مراسم بدرقه نخستین گروه دانش‌آموزان شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: برنامه راهیان نور دانش‌آموزی را طبق برنامه‌های سال قبل و سایر شهرستان‌های استان تهران به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و بهره‌گیری از معنویات شهدا برگزار می‌کنیم.

حسن درویشی گفت: این عزیزان با حضور مسئولان محلی شهرستان پس از اجرای مراسم معنوی در بارگاه حضرت موسی بن جعفر (ع) و سخنرانی بهنام ستاری، فرماندار شهرستان پیشوا و مداحی‌سرایی و عبور از دروازه قرآن و ذبح گوسفند مورد بدرقه خیل عاشقان قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در پایان تصریح کرد: این مراسم باشکوه تداعی زمان دفاع مقدس بوده که همراه با اشک و شوق مسئولان و مردم قرار گرفت و به یاد آن روزهای جنگ و اعزام آنها به مناطق جنگی و دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول