اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد راهبردی نهضت سوادآموزی مطرح شد

کمتر از 80 بی‌سواد در شهرستان انار

خبرگزاری فارس: تعداد افراد بی‌سواد 10 تا 49 ساله شهرستان انار در جلسه ستاد راهبردی نهضت سوادآموزی کمتر از 80 نفر اعلام شد.

کمتر از 80 بی‌سواد در شهرستان انار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، فرماندار انار پیش از ظهر امروز در نشست ستاد راهبردی نهضت سوادآموزی این شهرستان با تقدیر از مسئولان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: به شکرانه خداوند متعال و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت کریمه کارهای خوبی در این بخش انجام شده است.

مجید اعتمادی تصریح کرد: در صدد هستیم که بی‌سوادی در انار به نقطه صفر برسد و سطح باسوادی این شهرستان به 100 درصد افزایش یابد که با برنامه‌ریزی مسئولان نهضت سوادآموزی پایان سال جاری جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی را برگزار می‌کنیم.

به گزارش فارس، جلسه ستاد راهبردی نهضت سوادآموزی شهرستان انار با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، شورای اسلامی شهر و شهرستان، رئیس و کارشناسان آموزش و پرورش برگزار شد.

همچنین فرماندار در جلسه شورای آموزش و پرورش با تشکر از تلاش‌های آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین و اقدامات این اداره برای سال تحصیلی جدید به اهمیت برگزاری هر چه با شکوه‌تر یوم‌الله 13 آبان امسال اشاره کرد.

مجید اعتمادی گفت: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، لذا با توجه به توطئه‌های دشمنان و هجمه‌ای که از سوی آنان علیه اسلام و کشورمان صورت گرفته باید برنامه‌ها و راهپیمایی 13 آبان امسال با شکوه هرچه بهتر و در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان انجام شود.

اعتمادی اظهار امیدواری کرد که امسال نیز همچون قبل اتحاد، وحدت، همدلی و یکپارچگی ملی حول محور ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری که عامل شکست نقشه‌ها و سناریوهای شیطانی دشمنان ایران اسلامی است را به دشمنان اسلام نشان دهیم.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول