اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال زیراب مازندران خبر داد

برگزاری کلاس مربی‌گری درجه D آسیا در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب در شهرستان سوادکوه با اشاره به لزوم برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی فوتبال گفت: کلاس مربی‌گری درجه D آسیا در شهر زیراب برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس مربی‌گری درجه D آسیا در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ذوالفقار قبادی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کلاس مربی‌گری درجه D آسیا اظهار داشت: کلاس مربی‌گری درجه D آسیا به میزبانی هیئت فوتبال شهر زیراب و با حضور 31 نفر از مربیان شهرستان‌های مازندران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب در شهرستان سوادکوه افزود: کلاس مربی‌گری درجه D آسیا، با حضور مدرس فدراسیون فوتبال و در سالن پهلوان رنجبر صفری زیراب در 16 و 17 ماه جاری برگزار می‌شود.

قبادی به تاثیر برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در شهر زیراب اشاره کرد و یادآور شد: آشنایی با روش‌های نوین مربیگری و استفاده از دانش‌های مختلف برای موفقیت ورزشی و بسترسازی برای کسب نتایج مورد نظر برای مسابقات مختلف از اهداف برگزاری کلاس‌های داوری است.

وی به استعدادهای فوتبال در شهر زیراب اشاره کرد و تصریح کرد: دو فوتبالیست شهر زیراب در لیگ دسته اول کشور حضور دارند و تلاش و پیگیری کشف استعدادهای فوتبال در شهر زیراب به حضور بیشتر فوتبالیست‌های شهر زیراب در میدان‌های مختلف می‌انجامد.

قبادی افزود: ایمان جعفر اوقلی در سایپا شمال و علی قربانی در مس سرچشمه که از تیم‌های لیگ دسته اول کشور هستند، حضور دارند.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب در شهرستان سوادکوه در پایان با اشاره به حضور تیم‌های مختلف زیراب در مسابقات استانی،یادآور شد: هشت مربی و هفت داور فعال و کارت‌دار در شهر زیراب حضور دارند و در پایه‌های مختلف سنی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول