اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست امسال

یک هزار و 543 مورد طلاق در لرستان ثبت شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان لرستان گفت: یک هزار و 543 مورد طلاق در شش ماهه نخست امسال در استان لرستان ثبت شده است.

یک هزار و 543 مورد طلاق در لرستان ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حسین دریکوند ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان بروجرد که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: برای رسیدن به آمار دقیق نیازمند همکاری ادارات و ارگان‌هایی مانند بیمارستان، خانه بهداشت، پست و پزشکی قانونی هستیم.

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان با بیان اینکه علل افزایش و کاهش میزان وقایع حیاتی باید توسط کارشناسان بررسی شود، تصریح کرد: ثبت وقایع ازدواج، طلاق، ولادت و وفات باید دقیق باشد زیرا ثبت به موقع این وقایع نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور دارد.

دریکوند از کاهش شش درصدی ازدواج در شش ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 12 هزار و 985 مورد ازدواج در لرستان ثبت شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال 18 هزار و 975 نوزاد در استان متولد شده‌اند و آمار وفات چهار هزار و 156 مورد بوده است.

وی افزود: یک هزار و 543 مورد طلاق در شش ماهه نخست امسال در استان لرستان ثبت شده است.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: باید از میزان تولد آمار دقیقی در دست باشد، تا بر همین اساس سرانه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی توسعه پیدا کند.

مهدی پازوکی اضافه کرد: در برنامه‌ریزی‌های کشور، ارائه آمار دقیق از جمعیت و همچنین ازدواج و طلاق ضروری است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول