اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مرند:

طلاق در شهرستان مرند 10 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند گفت: طلاق در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد در این شهرستان کاهش یافته است.

طلاق در شهرستان مرند 10 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی صبح امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان مرند در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به آمار ثبت شده در اداره ثبت‌احوال مرند از طریق دفاتر ازدواج و طلاق در شش ماه سال‌جاری یک‌هزار و 675 نفر ثبت ازدواج شده و 213 نفر طلاق نشان می‌دهد که این آمار نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: کارهای ثبت‌احوال همانند امور زیربنایی در کشور است چراکه مهمترین اسناد به وسیله ثبت‌احوال صادر می‌شود و نقش ثبت‌احوال در زندگی مردم یکی از شاخص‌های مهم توسعه ملی بوده و طول عمر امید به زندگی را در حیات انسان‌ها تداوم می‌بخشد.

رضوانی با بیان اینکه شهرستان مرند به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان که 67 درصد جمعیت آن شهرنشین هستند، اظهار کرد: شهرستان مرند از نظر ثبت وقایع حیاتی در استان با ثبت 99.7 درصد از کل استان در سطح کشور رتبه اول را به دست آورده است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول