اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس:

باشگاه مس نیازمند استراتژی و ساختار است / توسعه برند مس از اصلی‌ترین وظایف است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: ایجاد یک ساختار و استراتژی مناسب می‌تواند شرایط را برای حرفه‌ای‌تر شدن باشگاه مس هموار کند.

باشگاه مس نیازمند استراتژی و ساختار است / توسعه برند مس از اصلی‌ترین وظایف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ناصر شهبازی صبح امروز در جمع کارکنان باشگاه مس با تاکید بر اهمیت و الزام برخورداری باشگاه از یک ساختار و استراتژی اظهار داشت: این استراتژی باید اهداف کلی و جزئی باشگاه را در برگرفته و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را شامل شود.

وی به نقش پررنگ کارکنان باشگاه در اجرایی شدن این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: تمام کارکنان باشگاه در بهبود این شرایط دخیل هستند و اگر اهداف و برنامه‌های باشگاه مشخص بود، مطمئنا امروز شرایط اینگونه نبود.

شهبازی بیان داشت: برای رسیدن به این اهداف نیازمند تفکر و خرد جمعی هستیم و می‌توان با اتحاد همدلی شرایط را به شکل دیگری رقم زد و با توجه به ظرفیت‌های موجود در ورزش قهرمانی استان در مقطع فعلی یکی از اصلی‌ترین وظایف ما توسعه «برند» مس است.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان خاطرنشان کرد: استراتژی و اهداف نباید تنها به صورت بیان و ارائه سخن باشد، بلکه این اهداف باید تدوین، اجرا و ارزیابی شود، برای مثال اهداف اصلی از راه‌اندازی آکادمی فوتبال مس و یا فعالیت تیم‌های مس نوین و یا امید مس چیست.

شهبازی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی اداره فرهنگی در باشگاه صنعت مس بیان داشت: توسعه فرهنگ والای ایرانی در حوزه ورزش، توجه به ارزش‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی در ورزش و بخش‌های زیرمجموعه تحت حمایت باشگاه از دیگر برنامه‌های مدنظر این بخش است.

وی به دستیابی به برنامه‌های مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حوزه باشگاه‌داری پرداخت و عنوان کرد: باید با تلاش و همفکری زمینه‌ساز رسیدن به این اهداف شد، برای مثال باشگاه می‌تواند در بخش‌هایی چون رده‌های سنی، رسانه، مالی و بازرگانی شرایط قرار گرفتن در بین ایده‌آل‌های مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را کسب کند.

شهبازی خاطرنشان کرد: آکادمی فوتبال باشگاه مس و رده‌های سنی باشگاه باید به محلی برای پرورش استعدادهای فوتبالی و درآمدزایی برای باشگاه تبدیل شوند، حتی باشگاه در رشته‌های غیرفوتبالی چون دوچرخه‌سواری توانایی مطرح ساختن «برند» صنعت مس را دارد و ما می‌توانیم با حضور در تورنمنت‌های مختلف ملی و بین‌المللی با جذب حامیان مالی این تفکر را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام این اهداف و برنامه‌ها با کار کارشناسی و برنامه‌ریزی تحقق می‌یابد، گفت: اشاعه ورزشی، رسوخ نام لگوی باشگاه، تثبیت برند باشگاه، دستیابی به استقلال اقتصادی، همزمانی با برنامه‌های کلان کشوری، همراهی با نهادهای ورزشی و استانی و توجه به ورزش پایه و بومی از جمله اهداف و برنامه‌هایی است که می‌تواند باشگاه صنعت مس را در مسیر رسیدن به شرایط ایده‌آل کمک کند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول