اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور لحظه صفر در شهرستان بهار برگزار شد

خبرگزاری فارس: امروز مانور لحظه صفر در روستای حیدره قاضی‌خان از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

مانور لحظه صفر در شهرستان بهار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، بعد از ظهر امروز مانور لحظه صفر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته بحران شهرستان بهار در روستای حیدره قاضی‌خان از توابع این شهرستان برگزار شد.

در این مانور فرماندار بهار به صورت تماس تلفنی و با فراخوانی اعضا به این روستا، ساعت حضور مسئولان در منطقه بحران را مورد ارزیابی قرار داد.

این مانور با هدف افزایش آمادگی و مدیریت یکپارچه در امر سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، انسجام در زمینه‌های استفاده از همه امکانات موجود در مراحل مختلف بحران در مقابله با حوادث طبیعی برگزار شد.

در این مانور فرماندار بهار گفت: مدیریت بحران شامل ‌پیشگیری، آمادگی، مقابله و ارائه خدمات به دنبال وقوع بحران و بازسازی و بازتوانی است که اعضای این ستاد باید آمادگی لازم را داشته باشند تا در وقوع حوادث با کم‌ترین آسیب روبه‌رو شویم.

نصرت‌الله گلکارزاده اظهار داشت: با اجرای این مانور توانایی مدیریت بحران سنجیده شد و شهرستان از آمادگی بالایی برخوردار می‌شود.

وی به 14 کارگروه تخصصی و عملیاتی مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: کارگروه‌های مخابرات و ارتباطات، بهداشت و درمان، خشکسالی و سرمازدگی، حمل و نقل، تشکل‌های مردم نهاد، بیمه، بازسازی و بازتوانی، امنیت و انتظامات، امور سیل، تأمین سوخت، مخاطرات زلزله، تأمین مسکن، مخاطرات زیست محیطی، آموزش و اطلاع‌رسانی و امداد و نجات و آموزش همگانی  از کارگروه‌های این مدیریت هستند که در وقوع حوادث باید آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول